Kommentálók kérték

  • KoroknaiS: Építettem egy [url=http://www.cserepkalyhas.com]cserépkályhát[/url] a falu környékén és szántam eg... (2011.09.18. 14:49) ezaSzöveg
  • erdészildi: Lemaradtak a góllövők : Kiss Zoltán 3 gól , Váradi Tamás 1 gól. (2011.09.03. 22:47) Szögletzászló
  • erdészildi: A főedző már tudja : 1 góllal győztünk , 4:3 ide! Fordulatos meccsen, előbb az ellenfél, vezetett ... (2011.09.03. 22:47) Szögletzászló
  • Pipi0188: @t.face: Miért a jegyző urat kérdezed, amikor ott ropta a falu két "tiszteletre méltó" képviselőj... (2011.08.22. 18:30) Indexen a hangosítás
  • pistola: Én meg azt hittem lagzi volt tegnap (szombat) éjjel. :) (2011.08.22. 18:30) Indexen a hangosítás
  • Utolsó 20

Tumblr

Nincs megjeleníthető elem

Blogtévé

Nincs megjeleníthető elem

Testvérblog - Csobánkafórum

Nincs megjeleníthető elem

Szívós Jancsi

1972-2009

Írd be az E-mail címed, hogy azonnal értesülj Cserépfalu eseményeiről!


Tetszett amit Cserépfaluról olvastál? Iratkozz fel rss értesítőnkre!

Ennyien már megtették:

Cserépfalu on Facebook

Szerzői Jogok

Creative Commons Licenc

Tizenhat kiló

darvas 2010.10.10. 21:57

Less Nándor emléktúra a Cserépfalu blogtévé hetedik adásában. A film mobiltelefonnal készült lihegve, zihálva, lihegve felváltva. Filmes eszközökkel próbáljuk bemutatni az évente egyszer túrázó állampolgárok kivételes életét.

Less Nándor Emléktúra from Tóth Péter on Vimeo.

Még minimum három film várható a cserépi hétvége nyersanyagaiból. Kérem válasszák a Cserépfalu blogtévét!

Címkék: less nándor emléktúra

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://cserepfalu.blog.hu/api/trackback/id/tr192361498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aragonia 2010.10.19. 15:09:49

Péterkém!

Először is gratulálok! Mindig is tudtam, hogy egy ki...ott őstehetség vagy és zseni, de most még jobban megerősödött bennem a felismerés.
Én személy szerint már nem is nézek más tv-t, csak a cserép blog tv-t.

Interjúk, zseniálisak: A két szófukar reggeliző túrázó. A buszsofőrök, akik azért nem túráznak, mert Ők, csak hozták a népet :-)

Darvas kommentek egy-egy mélypontnál szenzációsak!

Bakancs felvételek és egyéb életképek, precízen eltalálva

Nem is értem, miért nem szerződtetett le egyik tv csatorna sem idáig! Én büszke vagyok rá(d), hogy ilyen tv-je van Cserépfalunak! Komolyan!

Alig várom a következő adást!
Cserépi blog tv-t akarunk! Cserépi blog adást akarunk!
Én a tv maci helyett, elalvás előtt is ezt nézem, mert így még édesebb az álmom :-)

Ha köpött a maci? Cserépi blog tv!
Mert a gyerekek álma csak akkor csodás, ha lement a Cserép blog tv adás!

:-)))))))))))))))))))

darvas · http://dtp.tumblr.com 2010.10.19. 16:28:23

@Aragonia: kezdesz túl nyálasan írni, mi van veled, mit fogyasztasz újabban?
amúgy köszi a témákat, lesz esti mese videó is
kitartás
ma éjszaka megint Kéméndi profhoz látogatunk, megmutatom majd hogyan forr a bor. Olyan élvezetes lesz a műsor hogy az csuda.

Aragonia 2010.10.19. 20:55:53

Lehet igazad van, néha szentimentális vagyok túlzottan is. Oly annyira, hogy lehet komolyan kellene vennem az észrevételedet, mert (és most kapaszkodj meg és csak erős idegzetű olvasóid olvassák ezt tovább) a kisfilmen, mikor túráztál az erdőben és a gyönyörű szép piros cipődet vetted éppen, láttalak elhaladni egy szív alakú pocsolya mellett. Ez szerinted már nagyon nagy baj!? :-O
Vagy még belefér a nyálas kategóriába?
Minden esetre én Cserépi blog tv fun lettem! Ez FUNtasztikus!

Aragonia 2010.10.19. 22:03:20

Jóóóóóóóó! Tegyél, de piros legyen ám és szívecske alakúúúúúúúúú

darvas · http://dtp.tumblr.com 2010.10.20. 16:36:18

@pistola: én sem tudom, pedig megmondhatná, hogy onnan véletlenül se vegyek semmit ahol ezt árulják

Aragonia 2010.10.20. 16:50:20

Gyerekek!

Ha én azt elmesélném, még a Cserépi blogtévé esti meséjébe (felnőtteknek) is beillene, legalább 10 részes lenne és 18-as karikás ;-)
Legyen ennyi elég....

Darvas! Holnap akkó' gyüssz' vagy nem gyüssz'? Várjál lefordítom, mert tudom milyen veled született fogyatékosságokkal élsz szal' jössz, vagy nem jössz? :-)

darvas · http://dtp.tumblr.com 2010.10.20. 17:06:01

@Aragonia: nemtudom, azt sem tudom hol ér a ma este! készülj úgy hogy megyek, mézes rántotthúst vegyél

Aragonia 2010.10.20. 17:26:11

Mit vegyek? Majd ha jössz, lemegyünk és választasz. Előre rád alapozva és belőled kiindulva, nem veszek meg semmit sem.
Na és akkor erről gondoljon mindenki azt amit akar hehe ;-)
süti beállítások módosítása