Kommentálók kérték

  • KoroknaiS: Építettem egy [url=http://www.cserepkalyhas.com]cserépkályhát[/url] a falu környékén és szántam eg... (2011.09.18. 14:49) ezaSzöveg
  • erdészildi: Lemaradtak a góllövők : Kiss Zoltán 3 gól , Váradi Tamás 1 gól. (2011.09.03. 22:47) Szögletzászló
  • erdészildi: A főedző már tudja : 1 góllal győztünk , 4:3 ide! Fordulatos meccsen, előbb az ellenfél, vezetett ... (2011.09.03. 22:47) Szögletzászló
  • Pipi0188: @t.face: Miért a jegyző urat kérdezed, amikor ott ropta a falu két "tiszteletre méltó" képviselőj... (2011.08.22. 18:30) Indexen a hangosítás
  • pistola: Én meg azt hittem lagzi volt tegnap (szombat) éjjel. :) (2011.08.22. 18:30) Indexen a hangosítás
  • Utolsó 20

Tumblr

Nincs megjeleníthető elem

Blogtévé

Nincs megjeleníthető elem

Testvérblog - Csobánkafórum

Nincs megjeleníthető elem

Szívós Jancsi

1972-2009

Írd be az E-mail címed, hogy azonnal értesülj Cserépfalu eseményeiről!


Tetszett amit Cserépfaluról olvastál? Iratkozz fel rss értesítőnkre!

Ennyien már megtették:

Cserépfalu on Facebook

Szerzői Jogok

Creative Commons Licenc

Kiköpött Angelina Jolie ez a harkály!

darvas 2009.05.27. 15:33

Az utolsó nosztalgiaposzt következik.

Majális második napján iszonyat másnaposan ültem Halász Jutka teraszán. Betoltuk családilag a kiváló húslevest, a csajom olvasott, Simon emésztette élete első főtt répáját. Felhőket számoltam. Amerikai cigarettára gyújtottam, a pörkölt kávé gőzt rajzolt a borostámra. Majálisozás Cserépfaluban. Kiváló program. Jutkát kapacitáltam, agitáltam, hogy segítsen a blog tartalomgyártó tevékenységében. Aktívabban vegyen részt a melóban. Kérette magát a kistérség legjobb könyvtárosa, de egy történetet elmesélt.

Fakopáncs a kiszáradt almafán - Angelina Jolie a cserépfalui fakopáncs?

Tavaly, vagy tavaly előtt, vagy azelőtt tejfölért állt sorba Jutka a kisboltban, ahol soksok angol ember angolul beszélgetett. Minden angol emberen hatalmas teleobjektív csüngött, csilivil fotósfelszerelés lógott. Arról beszélgettek, hogy merre is induljanak természetet fotózni. Nature. A balkáni fakopáncsot keresték. Azt hallották Cserépfalu erdőiben lakik pár harkály. Dendrocopos syriacus

Mondja az angoloknak Jutka, hogy:

Az udvaromban van egy darab kiszáradófélben lévő almafa, (apple) abban lakik két harkály. Hátha az is jó lesz nektek boys!

Az angol emberek elhitték (believe) az információt, indultak a kertbe, fakopáncsvárásra.

Yes of course. We are waiting. - mondták az angolok.

Monopod, tripod és egyéb nagyon drága állványok letaposták a füvet, hatalmas teleobjektívek várták hogy az odúból kijöjjön a fakopáncs família. Az udvar megtelt fotóssal. Úgy kell elképzelni a látványt, mintha az oscar díjátadás bejárata lenne a kiszáradó alamafa. A vörös szőnyeg pedig a fű. A fával szemben objektívek merednek, az expógombokon mutatóujjak beadrenalizálódva (push). Várják a pillanatot, azt a pillanatot, amikor Angelina "fakopáncs" Jolie vagy Brad "fakopáncs" Pitt kidugja fejét az odúból.

Előjöttek.

A fotós urak kattintottak ezret, aztán hazamentek repülővel. Azóta se látta őket senki. A fotókat pláne nem.

Ez a nagyon izgalmas és tanulságos történet is Cserépfaluban történt. Nem máshol.

Megköszöntem Jutka meséjét. Múlt a fejfájásom, kipróbáltam ÉN IS milyen sztárokat fotózni. Leültem a műanyag kisszékre, megtámasztottam a muskátlisdobozon a 70-210-esemet.

Így történt:

cserepfalu: Kinéz a képből


Még öt darab expóért kattints, jól kontrasztosítva, élesítve, színezve, mint a Playboyban. Másnaposan. See you later.

Címkék: képek bükk ornitológus balkáni fakopáncs

Szólj hozzá!


Cserépfalui szállások nagyobb térképen való megjelenítése

A bejegyzés trackback címe:

https://cserepfalu.blog.hu/api/trackback/id/tr231147004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása