Kommentálók kérték

  • KoroknaiS: Építettem egy [url=http://www.cserepkalyhas.com]cserépkályhát[/url] a falu környékén és szántam eg... (2011.09.18. 14:49) ezaSzöveg
  • erdészildi: Lemaradtak a góllövők : Kiss Zoltán 3 gól , Váradi Tamás 1 gól. (2011.09.03. 22:47) Szögletzászló
  • erdészildi: A főedző már tudja : 1 góllal győztünk , 4:3 ide! Fordulatos meccsen, előbb az ellenfél, vezetett ... (2011.09.03. 22:47) Szögletzászló
  • Pipi0188: @t.face: Miért a jegyző urat kérdezed, amikor ott ropta a falu két "tiszteletre méltó" képviselőj... (2011.08.22. 18:30) Indexen a hangosítás
  • pistola: Én meg azt hittem lagzi volt tegnap (szombat) éjjel. :) (2011.08.22. 18:30) Indexen a hangosítás
  • Utolsó 20

Tumblr

Nincs megjeleníthető elem

Blogtévé

Nincs megjeleníthető elem

Testvérblog - Csobánkafórum

Nincs megjeleníthető elem

Szívós Jancsi

1972-2009

Írd be az E-mail címed, hogy azonnal értesülj Cserépfalu eseményeiről!


Tetszett amit Cserépfaluról olvastál? Iratkozz fel rss értesítőnkre!

Ennyien már megtették:

Cserépfalu on Facebook

Szerzői Jogok

Creative Commons Licenc

Meleg falunap (nem frissítve)

darvas 2010.08.13. 11:51

A falunapkról élőben a twitteren: twitter.com/cserepfalu #13cserep hash tag-gel.

Iszonyatos meleg van, mindenki Cserépbe!

13.00: Patakparti pihenő:

14.00 Gang galéria fazekasság

 

15.00 Erdei iskoal pohárvarázs

16.00 Lúdnyak

 

18.00 Bortúra

Update: Innetől már nem tudtunk tartalmat szolgáltatni, különböző okok miatt. Hétfőtől jönnek a képek, videók, szövegek.

7 komment


Cserépfalui szállások nagyobb térképen való megjelenítése

A bejegyzés trackback címe:

https://cserepfalu.blog.hu/api/trackback/id/tr732218807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tilcsim 2010.08.15. 22:38:36

A Falunapokon egymásra is figyelne kellene, mert nem vet jó fényt Cserépfalura a földön fekvő emberek megrugdosása. Pedig aki oly "nagyon erős" volt az tősgyökeres cserépfalui.

darvas · http://dtp.tumblr.com 2010.08.15. 22:53:00

@tilcsim: Hallottunk a Zsoldosos történetről sajna. Remélem hamar gyógyulnak a sebek.

pistola 2010.08.16. 07:12:11

@tilcsim: olyan rendezvényeken, ahol fiatal emberek isznak, és be is rúgnak, ott sajnos előfordul az ilyesmi. ennek semmi köze ahhoz, hogy melyik faluban (vagy városban) történik.
csak a rend kedvéért: ott voltam egy karnyújtásnyira, és abszolút a bükkzsérci srác kezdte az ütésváltást.
szerencsétlenségére rossz embert talált meg magának, ennyi.
ha az erőviszonyok fordítottak lettek volna, akkor valszeg a cserépi srácnak esik baja. (azért egy mokeszt ő is beszedett) és akkor mit írtál volna?

tilcsim 2010.08.16. 20:31:45

@pistola: Kedves Pistola!

Te azt írod, hogy a bükkzsérci srác kezdte az ütésváltást. Más pedig azt mondja, hogy eselye sem volt. Itt már mindenki mást mond. Az ütéssel még nem is lett volna baj. De a földön fekvő ájult embert nem szokták rugdosni, még az állatot sem, nem ég az embert. A környéken ismerik mind két gyereket. Tudják, hogy ki milyen kötekedő.
De ott bárki bükkzsérci is lett volna az akkor kap. Mert közölte a - kedves cserépi vendéglátó - "a bükkzsérci takarodjon hazafelé". De mi lesz ha majd a zsérciek is ezt mondják a cserépieknek.
Tehát ezt írtam volna, ha fordított lenne a felállás. Még egyszer nem az ütésről van szó, hanem az ájult ember megrugdosásáról. Vagy te ezt helyesled?

pistola 2010.08.17. 00:26:12

@tilcsim:
Dehogy helyeslem! Az egész helyzetet, a kötekedéseket úgy ahogy van nem helyeslem. Nem láttam, hogy rúgott-e a cserépi gyerek, mert olyan tömeg volt, hogy mellkastól lefele nem láttam mi történik. Én nem vitatom azt, hogy a cserépi srác mennyire kemény volt (mert tényleg az volt), de az viszont 100%, hogy nem ő kezdte. Végül is hogyan szerezte be volna ő a monokliját, miután egy ütéssel leterítette a zsérci srácot? Azt csakis előtte kaphatta.
A vendéglátót én nem ismerem, szerintem nem cserépi illetőségű.
Nagyon rossz volna, ha egy ilyen eset miatt romolna a zsérc-cserép kapcsolat, ami egyébként is sérülékeny, úgy tudom. Amit én egyébként rendkívül viccesnek (kesernyésen) találok, mert én Budapestről költöztem ide, ahol egy átlagos utca is hosszabb, mint a cserép-zsérc távolság. (enyhe túlzással)

És mégegyszer, ha a felállás más lett volna, és a cserépi srác lett volna a gyengébb, rutintalanabb verekedő, akkor a helyzet fordítva is elsülhetett volna. Szerintem sajnos le kell nyelni a békát ebben az ügyben.
Emellett a srácnak jobbulást kivánok! Ezt elmulasztottam közölni az előző hozzászólásomban.

Stunci 2010.08.17. 11:26:04

Több fotót kérünk!!!

darvas · http://dtp.tumblr.com 2010.08.17. 18:46:42

@Stunci: ma megy ki Lalaikirály nagy adagja, holnap vagy holnaután az utolsó, és izgőmozgó videók is természetesen
süti beállítások módosítása