Kommentálók kérték

  • KoroknaiS: Építettem egy [url=http://www.cserepkalyhas.com]cserépkályhát[/url] a falu környékén és szántam eg... (2011.09.18. 14:49) ezaSzöveg
  • erdészildi: Lemaradtak a góllövők : Kiss Zoltán 3 gól , Váradi Tamás 1 gól. (2011.09.03. 22:47) Szögletzászló
  • erdészildi: A főedző már tudja : 1 góllal győztünk , 4:3 ide! Fordulatos meccsen, előbb az ellenfél, vezetett ... (2011.09.03. 22:47) Szögletzászló
  • Pipi0188: @t.face: Miért a jegyző urat kérdezed, amikor ott ropta a falu két "tiszteletre méltó" képviselőj... (2011.08.22. 18:30) Indexen a hangosítás
  • pistola: Én meg azt hittem lagzi volt tegnap (szombat) éjjel. :) (2011.08.22. 18:30) Indexen a hangosítás
  • Utolsó 20

Tumblr

Nincs megjeleníthető elem

Blogtévé

Nincs megjeleníthető elem

Testvérblog - Csobánkafórum

Nincs megjeleníthető elem

Szívós Jancsi

1972-2009

Írd be az E-mail címed, hogy azonnal értesülj Cserépfalu eseményeiről!


Tetszett amit Cserépfaluról olvastál? Iratkozz fel rss értesítőnkre!

Ennyien már megtették:

Cserépfalu on Facebook

Szerzői Jogok

Creative Commons Licenc

Nyugodt Péter, fáradt Pista, megfontolt Tamás

darvas 2010.09.27. 12:51

A pénteki official polgármesteri vitán Csendes Péter, Kósik István és Rudinszky Tamás mutatta be programját, Hák Attila, Barabás Karesz, és saját magam beszéltünk képviselői programunkról.

A zárt Berezdtetőajtó mögött, blogszerkesztőségi pikniken gyakoroltam szavaimat.

cserepfalu: Berezdtető

Csendes Péter beszédére érkeztem. Péter nagyon nyugodtan, szépen adott elő, látszott, hogy nagy gyakorlata van a beszédmesterségben. Pista fáradtnak tűnt, azt mondta hogy a szüret miatt volt kissé indiszponált, Tamás nem a jelenlegi önkormányzat munkájára hegyezte ki beszédét, ami jót tett a bemutatkozásának, szépen előadta programját. A programok itt a blogban már olvashatók voltak, sok újdonságot egyik jelölttől sem hallottam.

Minden képviselőnek fel lett ajánlva, hogy szóljon kettő percben a kedves cserépiekhez, Hák Attila és Karesz beszédéről (KOMMENTBE SEGÍTSETEK!) és a magaméról is lemaradtam mert csúnyán elkéstem a vita elejéről. Később mégis szót kaptam, kissé belebonyolódtam a szövegbe, a nyilvánosságról és a pályázatokról beszéltem.

Kiválóan moderált Németh Maja, a Kodolányi főiskola tanára, profin vezényelte a vitát. Cserépfalu lakossága a bemutatkozó végén kérdezhetett, a tumblr-en tessenek szétnézni konkrét kérdésekért.

A jelöltbemutatkozó nagyon tetszett, méltó volt Cserépfalu jó híréhez.

cserepfalu: Kósik István

A késésem miatt a fényképezőmet nem tudtam megfelelően kihasználni, de pár igen gyenge kép kattintható ITT.

A héten a jelöltek hangban is hallhatók lesznek a BLOG-ban, és jön a kettő estés jelölt-bemutakozó nagyjátékfilm is, azaz a Cserépfalu blogtévé harmadik adása. 

Címkék: kósik istván rudinszky tamás csendes péter

Szólj hozzá!


Cserépfalui szállások nagyobb térképen való megjelenítése

A bejegyzés trackback címe:

https://cserepfalu.blog.hu/api/trackback/id/tr342326698

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása