Kommentálók kérték

  • KoroknaiS: Építettem egy [url=http://www.cserepkalyhas.com]cserépkályhát[/url] a falu környékén és szántam eg... (2011.09.18. 14:49) ezaSzöveg
  • erdészildi: Lemaradtak a góllövők : Kiss Zoltán 3 gól , Váradi Tamás 1 gól. (2011.09.03. 22:47) Szögletzászló
  • erdészildi: A főedző már tudja : 1 góllal győztünk , 4:3 ide! Fordulatos meccsen, előbb az ellenfél, vezetett ... (2011.09.03. 22:47) Szögletzászló
  • Pipi0188: @t.face: Miért a jegyző urat kérdezed, amikor ott ropta a falu két "tiszteletre méltó" képviselőj... (2011.08.22. 18:30) Indexen a hangosítás
  • pistola: Én meg azt hittem lagzi volt tegnap (szombat) éjjel. :) (2011.08.22. 18:30) Indexen a hangosítás
  • Utolsó 20

Tumblr

Nincs megjeleníthető elem

Blogtévé

Nincs megjeleníthető elem

Testvérblog - Csobánkafórum

Nincs megjeleníthető elem

Szívós Jancsi

1972-2009

Írd be az E-mail címed, hogy azonnal értesülj Cserépfalu eseményeiről!


Tetszett amit Cserépfaluról olvastál? Iratkozz fel rss értesítőnkre!

Ennyien már megtették:

Cserépfalu on Facebook

Szerzői Jogok

Creative Commons Licenc

Köszönjük szépen indafotós fejlesztő mérnök urak

darvas 2009.09.22. 17:29

A Szász féle durva technoparty a 100. Cserépfalu indafotós galériaként rögzült. Az indafotó a blog kétdimenzós üzlettársa, kedvenc háttértárolónk.

Lelkes szakemberek, készítettek egy új fejlesztést a Cserépfalu blognak. Na jó nem csak nekünk, de mi nagyon ráharaptunk. Ha a cserepfalu.9002@indafoto.hu e-mail címre elküldöd Cserépfalu témájú kattintásod, akkor azonnal a Kapott képek csodaalbum-ban jelenik meg a fényképfelvétel.

Mi történt eddig?
A kedves Cserépfalu fanatikus lefotózta honnan jön fel a napocska Cserépfalu határában. Hazaballagott, letöltötte a képet a számítógépére, elküldte nekem email csatolmányként a képet: Kedves Péter remélem tetszeni fog, most készítettem az újonnan vásárolt fasza fényképezőmmel. Kicsit belóg egy oszlop, de arrébb nem tudtam menni, mert siettem.
A kedves küldő megnyomta a küldés gombot. Az emailt elolvasás után feldolgoztam, letöltöttem a gépemre a képet, majd feltöltöttem az indafotóra, valamelyik galériánkba, címet adtam neki, és visszaküldtem az indafotós linket, a végén illedelmesen megköszöntem. Kedves küldő köszi a képet! üdv dtp

Mi lesz most? 
Nem nekem kell elküldeni a képet, hanem egyből mehet a cserepfalu.9002@indafoto.hu címre a mail, és azon nyomban megjelenik a színes fényképfelvétel Cserépfalu indafotós albumjában. Sőt több képet is lehet egyszerre küldeni! Zseniális. XXI. század van kérem. Azt már csak halványan írom, hogy fényképezős rádiótelefonról is lehet képpel megcsatolt e-mail üzenetet küldeni! Ez azt jelenti, hogy a Cserépfalu fanatikus, akár a kilátó tetejéről fölnyomhatja a képet az indafotós galériába. Űrkorszak. 

Próbáld ki! Várjuk a képeket. Már egy darab megérkezett! 

cserepfalu.9002@indafoto.hu


Ez a fejlesztés működik már más Cserépfalus érdekeltségünkben is, arról majd máskor.

Címkék: indafotó

5 komment


Cserépfalui szállások nagyobb térképen való megjelenítése

A bejegyzés trackback címe:

https://cserepfalu.blog.hu/api/trackback/id/tr631399854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pistola 2009.09.23. 10:17:52

Hogy lehet így majd címet adni a képnek? Számít az is.
Vagy a file neve lesz a címe, automatikusan?

pistola 2009.09.23. 10:20:07

Kár, hogy nem voltál lent dokumentálni a szüreti munkákat. Hálás téma! :)
Nincs mese, be kell valahonnan szereznem egy masinát...

darvas · http://dtp.tumblr.com 2009.09.23. 10:30:10

jogos a felvetés a tárgy mező a kép címe

darvas · http://dtp.tumblr.com 2009.09.23. 10:31:45

@pistola: egyszer voltam szüretelni Dósa Főedzőnél, bepálinkéztunk sok mindenre nem emlékszem. október 11 délelőttre szervezzünk szüretet

pistola 2009.09.23. 15:43:28

@darvas: már leszedte szinte mindenki. next time...
süti beállítások módosítása