Kommentálók kérték

  • KoroknaiS: Építettem egy [url=http://www.cserepkalyhas.com]cserépkályhát[/url] a falu környékén és szántam eg... (2011.09.18. 14:49) ezaSzöveg
  • erdészildi: Lemaradtak a góllövők : Kiss Zoltán 3 gól , Váradi Tamás 1 gól. (2011.09.03. 22:47) Szögletzászló
  • erdészildi: A főedző már tudja : 1 góllal győztünk , 4:3 ide! Fordulatos meccsen, előbb az ellenfél, vezetett ... (2011.09.03. 22:47) Szögletzászló
  • Pipi0188: @t.face: Miért a jegyző urat kérdezed, amikor ott ropta a falu két "tiszteletre méltó" képviselőj... (2011.08.22. 18:30) Indexen a hangosítás
  • pistola: Én meg azt hittem lagzi volt tegnap (szombat) éjjel. :) (2011.08.22. 18:30) Indexen a hangosítás
  • Utolsó 20

Tumblr

Nincs megjeleníthető elem

Blogtévé

Nincs megjeleníthető elem

Testvérblog - Csobánkafórum

Nincs megjeleníthető elem

Szívós Jancsi

1972-2009

Írd be az E-mail címed, hogy azonnal értesülj Cserépfalu eseményeiről!


Tetszett amit Cserépfaluról olvastál? Iratkozz fel rss értesítőnkre!

Ennyien már megtették:

Cserépfalu on Facebook

Szerzői Jogok

Creative Commons Licenc

A Szívós Jani

darvas 2009.12.06. 13:57

Reggel arról beszélgettünk Halász Jutkával, hogy tönkrement a vinyója, azt mondta rá Szívós Jani, hogy ki lehet dobni. Jani mindenféle számítógépes, netes, hálózatos dologban benne volt. Cserépfalu első internetes futballközvetítését is megcsinálta. Ő volt a falu hardvere és a szoftvere egy személyben. A blogszerkesztőség tagja. Mindent megígért, majdnem mindent meg is csinált. Igenember volt. Nagyon jó ember. Múlt idő, az a kibaszott múlt idő van mindig.

A fiammal és a csajommal mentünk föl ma a kilátóba, hallottuk egy mentő szirénáját, mondtam Simonnak, hogy hallod ez egy mentő fiam. Merthogy tanítom mindenre, hangok, zajok, képek, színek.
A déli altatásnál bőgtem mint egy kisiskolás, akinek elvették a mecsbokszát, nézett a fiam, hogy mi a fasz lehet ez apa. Nem találtam szavakat, meg úgy semmit sem.

Szívós Janiért jött a mentő, sajnos hiába. Meghalt. Óriási veszteség érte a falut. Nincsen több szó.

Címkék: szívós jani

18 komment


Cserépfalui szállások nagyobb térképen való megjelenítése

A bejegyzés trackback címe:

https://cserepfalu.blog.hu/api/trackback/id/tr61577819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lesliemus73 2009.12.06. 18:08:43

Kedves Emberek!

Nem térek magamhoz... Az unokabátyám volt... kivagyok... a szívem hasad, csak bambulok magam elé... keresek híreket, mert azt elfogadni, hogy Ő nincs nagggyon-nagggyon nehéz... a család zokog, remél, legalább a családja, felesége és fia jól legyen... szavak nincsenek, csak emlékek, képek, érzések...bárcsak még egyszer látnám....

cser 2009.12.06. 20:44:17

Nagyon remélem, hogy ez csak valami téves infó lehet. Az a bizonyos Szívós Jani egy fiatal, lendületes tervekkel teli ember. Ő nem lehet, hogy ... Vagy mégis. Csütörtökön még beszéltem vele és meg is egyeztünk egy sörözésben.

Ezt nem hiszem el.

kiruapu 2009.12.07. 06:45:15

Örökre megmaradnak katona élményeink,Köszönöm hogy ismerhettelek!Legyen az álmod szép!!!!Lala

dombi roni 2009.12.07. 11:18:22

Jézusom! Mi történt????
Hihetetlen.............érthetetlen...
Isten nyugosztalja, őszinte részvétünk a családjának

Irmuska 2009.12.07. 13:26:23

Őszinte részvétem feleségének, fiának és neked Péter.

"Angyal voltál, angyal lettél,
Mennyországba emelkedtél.
Az égi szép Mennyországban,
Örök üdv és boldogság van.
Emlékedre nem borul rá feledésnek fátyola,
Érted, akik most zokognak, sírban is szeretni fognak."

piro39 2009.12.07. 19:43:39

Jani!
Felfoghatatlan, hogy ilyen hirtelen elmentél. Egyszerűen....nincsenek szavak.
Őszinte részvétem a családodnak!
"A szeretet az egyetlen zsebkendő amely felszárítja
A megszomorodottak könnyeit"

Ormós Gabriella 2009.12.07. 23:43:13

Nem ismertem Janit és Cserépfaluban sem jártam soha. De egy ideje követője vagyok a Twitteren, és megnéztem a blogot és a honlapot, és azóta már olyan, mintha már ismerném, megszerettem, mert kedves, barátságos és úgy tűnik, csupa jó ember él ott, kedves közösségben. És van egy Napsugár Vendégház is :-)
Osztozom a fájdalmatokban. Egyszer biztos elmegyünk Cserépfaluba.

@NapsugarElethaz

pistola 2009.12.07. 23:52:49

Ez nagyon szomorú... :(((
Nekem az örökké mosolygós, jókedvű csákó volt a kisboltból.
Őszinte részvétem a hozzátartozóknak és a barátoknak!
Hihetetlen...

kmhiányos 2009.12.08. 01:01:56

Csak most kezdem felfogni,hogy ez valóság.Nem egy rémálom,amiből felébredve A JANI elsütne egy jó viccet és mosollyal, jókedvűen indulna a nap. Sokszor történt ez igy a reggeli kávés szertartások alatt az elmúlt bő 10 évben. A Bogácsiak egyként gyászolnak téged,köszönünk neked mindent. RIP

Mako65 2009.12.09. 09:31:27

Öszinte részvétem a családnak. Sajnos mindig a jók menek el.Hogy egy család szeretö és jókedéjü fiatalember hagyot itt benünket számomra értelmetlen.

darvas · http://dtp.tumblr.com 2009.12.09. 11:22:38

A temetés pénteken (2009.12.11.) 13 óra 30-kor lesz.

george76 2009.12.09. 18:32:37

Öszinte részvétem a családnak.

ayec 2009.12.10. 11:14:44

Sajnálattal hallottam ma reggel mi történt fel nem foghatom. A családnak részvétem bár tudom ez nem vigasz , mert egy nagyon jó ember ment el közülünk akit sokan szerettek és nagyon sok embert barátjának tekintett a mi Jánosunk.Értetlenün állok e dolog előtt mivel éppen egy hete beszéltünk telefonon és jót nevettünk. Sokat dolgoztunk együtt munkatársak voltunk 2 évig vissza gondolok a múltra mindig mosolygott mert vicceltünk állandóan .Munkamániás volt nem tudott nemet mondani senkinek és semminek.
Egy nagyon jó embert vesztettünk el sajnos!
HIÁNYZOL Nagyon Jancsi Bácsi

Koncz_János 2009.12.10. 11:20:18

Ha menekülnél, de nincs hova / Van a világűrben egy kis szoba / Ahol a bánat súlytalan. /Ez az otthontalanság otthona, /Benne anyád helyett egy mostoha / Szeretget Únos untalan.

Molka 2009.12.10. 11:47:35

Jancsi!

Mindig fel tudtál vidítani és mosolyt csaltál az arcomra, még akkor is, ha nagyon szomorú voltam. Most nagyon nagy szükség lenne rá, de nem vagy itt..
Szerettem veled dolgozni. És mindig hoztál nekem csokit, akárhányszor bejöttél az irodába. Köszönöm. És a közös kávézásaink. Igaz, mostanában csak koffeinmenteset ittál...fő az egészség - mondtad.
Semmi nem lesz mostmár ugyanolyan... nélküled. Nagyon szerettünk és szeretni is fogunk... de hiszem, hogy találkozunk még. És remélem, hogy egy szép helyen vagy és onnan vigyázol ránk!
Nagyon fogsz nekünk hiányozni és soha nem feledünk!

ayec 2009.12.10. 16:02:22

"Fáradt a tested,
Nyomja a sírhalom,
Tied a csend a nyugalom,
Mienk a könny a fájdalom.
Akartunk mi annyi jót és szépet,
De a sors életünkben,
Mindent összetépett."

Soha nem felejtünk el !

Szívós Beáta 2009.12.10. 18:34:04

Szívós Jani az unokabátyám volt,részvétünk a családnak!
Sosem felejtünk el!
A Szívós család Zsámbékról Bea,Fanni

frankovics 2009.12.10. 21:09:04

Egy őszinte, igaz, önzetlen, szeretetre méltó EMBER!!ment el közölünk!:(((A belőle sugárzó életkedv, öröm, derű, életszeretet mindannyiunknak példát mutat.Bármennyi volt a dolga, gondja, soha nem láttuk idegesnek, rosszkedvűnek...ezt, mi ittmaradottak, megtanulhatnánk Tőle!!!JANI hiányozni fogsz!!És örülünk, és köszönjük, hogy ismerhettünk!!!A Frankovics család Bogácsról
süti beállítások módosítása