Kommentálók kérték

  • KoroknaiS: Építettem egy [url=http://www.cserepkalyhas.com]cserépkályhát[/url] a falu környékén és szántam eg... (2011.09.18. 14:49) ezaSzöveg
  • erdészildi: Lemaradtak a góllövők : Kiss Zoltán 3 gól , Váradi Tamás 1 gól. (2011.09.03. 22:47) Szögletzászló
  • erdészildi: A főedző már tudja : 1 góllal győztünk , 4:3 ide! Fordulatos meccsen, előbb az ellenfél, vezetett ... (2011.09.03. 22:47) Szögletzászló
  • Pipi0188: @t.face: Miért a jegyző urat kérdezed, amikor ott ropta a falu két "tiszteletre méltó" képviselőj... (2011.08.22. 18:30) Indexen a hangosítás
  • pistola: Én meg azt hittem lagzi volt tegnap (szombat) éjjel. :) (2011.08.22. 18:30) Indexen a hangosítás
  • Utolsó 20

Tumblr

Nincs megjeleníthető elem

Blogtévé

Nincs megjeleníthető elem

Testvérblog - Csobánkafórum

Nincs megjeleníthető elem

Szívós Jancsi

1972-2009

Írd be az E-mail címed, hogy azonnal értesülj Cserépfalu eseményeiről!


Tetszett amit Cserépfaluról olvastál? Iratkozz fel rss értesítőnkre!

Ennyien már megtették:

Cserépfalu on Facebook

Szerzői Jogok

Creative Commons Licenc

Gabi bátyám

darvas 2007.12.24. 09:55

Év végi dupla számmal megjelent a Cserépiek Újságja. mely naponta olvasható másodközlében a blogon. Nyolc oldal, rengeteg karakter, képek, hírek, felhívások. Cserépi Élet. Írtam bele egy rövid anyagot ai Internetről és Cserépfaluról, hogyan tudnánk a nyilvánosságot még inkább a falu érdekében használni, de most nem erről akarok írni, a hatodik oldalon elszomorodtam.

Nyáron a falunapok bortúrás napján történt az eset. Útban a berezdi pincesoron visszafelé sétáltam, már elhagytam Kompa pincét, bennem a jófajta cserépi nedű minden íze árnyalata, a lépteimre már ügyelni kellett, az útravaló pogácsám is elfogyott ami nagyon hasznos egy igazi bortúrán.

Szóval bandukolok, amikor egy cserépi ház udvaráról zsivaj hallatszódik ki, Balogi Feri is beindul megyek utána. Lángost süt a család és még vagy harminc negyven ember. Rögtön megismertem a háztulajdonost, egymás mellett szoktunk a főzőversenyen alkotni, püspökladányiak. Mindig gázból szítják a bogrács alá a tüzet, mi fával szoktuk, mindig megjegyeztem nekik. Tessék fával bográcsozni!

Odafértem a lángostésztához, magamnak meggyúrtam, beledobtam a bográcsba ahol sült a többi tészta. Elkészítettem jó pirosra, megkentem tejföllel, sajttal, megköszöntem a kapott pohár bort is, elfogyasztottam és továbbálltam.

Szabó Gábor volt a vendéglátó. Múlt időben kell írni a kurva életbe. Nyugodj békében Gabi bátyám.

Címkék: cserépiek újságja szabó gábor

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://cserepfalu.blog.hu/api/trackback/id/tr62273916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bojtorné Irmuska · http://irmuska 2008.08.15. 17:27:53

Nagyon szépen köszönöm a Gabira való emlékezéseket.
Irmuska

darvas · http://dtp.tumblr.com 2008.08.15. 20:58:49

Nehéz bármit írni, nagyon jó volt újra benézni szombat este a berezdi házikóba.
süti beállítások módosítása