Kommentálók kérték

  • KoroknaiS: Építettem egy [url=http://www.cserepkalyhas.com]cserépkályhát[/url] a falu környékén és szántam eg... (2011.09.18. 14:49) ezaSzöveg
  • erdészildi: Lemaradtak a góllövők : Kiss Zoltán 3 gól , Váradi Tamás 1 gól. (2011.09.03. 22:47) Szögletzászló
  • erdészildi: A főedző már tudja : 1 góllal győztünk , 4:3 ide! Fordulatos meccsen, előbb az ellenfél, vezetett ... (2011.09.03. 22:47) Szögletzászló
  • Pipi0188: @t.face: Miért a jegyző urat kérdezed, amikor ott ropta a falu két "tiszteletre méltó" képviselőj... (2011.08.22. 18:30) Indexen a hangosítás
  • pistola: Én meg azt hittem lagzi volt tegnap (szombat) éjjel. :) (2011.08.22. 18:30) Indexen a hangosítás
  • Utolsó 20

Tumblr

Nincs megjeleníthető elem

Blogtévé

Nincs megjeleníthető elem

Testvérblog - Csobánkafórum

Nincs megjeleníthető elem

Szívós Jancsi

1972-2009

Írd be az E-mail címed, hogy azonnal értesülj Cserépfalu eseményeiről!


Tetszett amit Cserépfaluról olvastál? Iratkozz fel rss értesítőnkre!

Ennyien már megtették:

Cserépfalu on Facebook

Szerzői Jogok

Creative Commons Licenc

Ballag a katona Cserépfaluba

darvas 2008.01.20. 22:10

33 ismerőssel az iwiw-en is fent van az MN4565 Légvédelmi Rakéta Osztály. Ez az osztály Cserépfaluban székelt, védték a hazát, amikor még fönt azt mondták, hogy védeni kell. Majdnem elfeledkeztünk róluk. De jó is lenne elfelejteni.

Rengeteg spamet, kéretlen vackot és mindenféle városszavazásos üzenetet kap Cserépfalu iwiw profilja, ott kaptam ezt a levelet:

Ne haragudj, megkérdezhetem miért nem veszel fel ismerősnek?????
Hiszen 28 évig éltem a falu határában, akik nálam dolgoztak azok a tiszti lakótelepen életek. Ja és a falubeliek közül is dolgoztak elég sokan nálam. Nem akarlak zavarni, csak érdeklődöm. Bocsi , Szia

Tehát ez a légvédelmi osztály valamikor bejelölte cserépfalut a wiwen, de sajna amikor megláttam, hogy Magyar Néphadsereg már lapoztam is tovább... Totál antimilitarista vagyok, kezembe sose volt pisztoly, karabély, de még pálca se nagyon. A katonaságot viccnek gondolom, és párhuzamosan kurva nagy üzletnek. Elnézést.

Tisztelettel Üdvözlök mindenkit! Görömbölyi József vagyok. Az 1962-1990-ig működő Cserépfalusi Légvédelmi Rakétatüzér Osztálynak szeretnék emléket állítani. Azokat várom ide, akik a Cserépfalusi laktanyában teljesítették sorkatonai szolgálatukat, itt voltak hivatásos katonák, közalkalmazottak,vagy ide voltak vezényelve más helyőrségekből.
Esetleg családtagként látták a laktanyát. Szeretném ha sok ember megtalálná az itt szolgálatot teljesített bajtársait, vagy munkatársait, bárki volt is, hivatásos, szerződéses, sorállományú katona, vagy közalkalmazott.
Ha kapcsolatra veszel fel, legyen a magamról c rovatba beírva hogy mettől-meddig szolgáltál laktanyában, és mit csináltál, vagy legyen egy katonafényképed a képek között. Ez nem nekem fontos hanem azoknak akik abból az időből ismertek, ismernek, és név, munkahely, vagy fénykép alapján szeretnének megtalálni.
Ez a hely sok, itt szolgálatot teljesítő személynek emlékeit őrzi. Szeretném ha ezek az emlékek felelevenülnének, és kapcsolatok formájában tovább élnének.
Aki tud képeket küldhet, azt előre is megköszönöm.


Bejelöltem. A hadsereges honvédelmi osztály Cserépfalu 1436-os rangjelzésű ismerőse.

Pikáns információ: Lalikirály a cserépblog kiváló szerkesztője őrnagyi fokozatban szolgál.

Címkék: katonaság

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://cserepfalu.blog.hu/api/trackback/id/tr16305094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mnobsitos 2008.01.21. 16:34:12

Sziasztok! Nagynehezen idekerültem Én is! Kérted, tegyem fel a levelet amit írtam neked, megteszem miért ne?? Nincs abban semmi titok, esetleg helyesírási hiba előfordul.
De először is szeretném üdvözölni régi cserépfalusi ismerőseimet.
És itt áll amit neked írtam!

Igen az MN4565 akkor még 33 imerőssel volt az IWIW-en, és most hogy kegyet gyakoroltál és ismerősnek jelöltél be 34-en lettünk. Írod, hogy valamikor bejelöltelek, igen pontosan 2008. jan. 02.-án, amikor felkerültem az IWIW-re (ezért voltunk még csak 33-an).
Engem az vezérelt mikor bejelöltelek ismerősnek, hogy a 28 év csak nem múlik el nyomtalanul, és még csak 18 éve hogy megszüntettek, és reméltem, hogy nem feledkezett el rólam egy olyan közösség, akik közül egy pár embernek megélhetést biztosítottam. Ez idő alatt rengeteg barátság szövődött az itt szolgáló katonák között. A falu lakóival akkor még nagyon jó volt az Én és katonáim kapcsolata is. Rengeteg közös programunk volt! Nem tudom miért írtad - De jó is lenne elfelejteni. Lehet tévedtem mikor bejelöltelek??? Talán valami rosszat tettem neked?
A haza védelmét most is FENT mondják szerintem, mert most is van Hadsereg, mint régen volt, és remélem lesz is.
Azt, hogy Te antimilitarista vagy, Én tiszteletben tartom, de nem mindenki gondolkodik így szerencsére, mint Te. Hogy mi a vicc a katonaságban nem tudom, és gondolom Te sem. Az hogy kurva nagy üzlet ebben egyet értünk, DE NEM A KATONÁKNAK!!
Tudod, Én azt gondolom, hogy jobb állva meghalni, mint térdelve élni! És ha nem vagyunk képesek eltartani saját hadseregünket, előbb utóbb el kell tartanunk majd egy idegen haderőt!


Végül! Nem, a katona nem ballag Cserépfaluba, a katona már elballagott onnan!

darvas · http://dtp.tumblr.com 2008.01.21. 16:52:55

Remélem a blogba is sikerül beregelned és saját bejegyzéseiddel is tudod a Cserépfalu rajongók információéhségét csillapítani.

A kegygyakorlás is picike túlzás, egyszerűen nem olvastam végig ki is jelölt be szimpla felületesség és figyelmetlenség.

A jó lenne elfelejteni áthúzásos rész:
Azért is húztam át, mert átolvava a bejegyzést úgy éreztem félreérthető. Az is lett.

Sztem a katonaságot mint témát hagyhatjuk ne offoljuk tele a blogot. Cserépi katona minden mennyiségben jöhet.

Szívesen olvasok abból az időkből érdekes történeteket nézegetek képeket stb.
Nálad a labda! Jöhetnek az infok.

mnobsitos 2008.01.21. 18:47:07

Ok ! Fátyol rá! Képeim még vannak, igaz nem tul sok, de összeszedem őket. A történeteket majd írunk, gondolom akik az iwiw-en vannak segítenek nekem ebben !
Sziasztok

darvas · http://dtp.tumblr.com 2008.01.21. 22:17:08

Először is regelj be a blogra hozz létre egy indapass-t és jöhet a rakendroll egy képet ki is teszek mindjárt
üdv

darvas · http://dtp.tumblr.com 2008.01.21. 22:20:34

Ja tök vicces lett volna ha megmarad ez a légvédelmi akármi és lalikirály lett volna a főnöke.
na majd tartunk egy megemlékezést lalikirály vezetésével és bejárjuk a laktanya helyét merre volt?

mnobsitos 2008.01.22. 17:07:12

A laktanyából a Mákszemhegy É-Ény-ra volt, akkor a laktanya a cserépi táblától D-Dk-i irányban légvonalban kb 2,4km a hintóvölgybevezetett a hadi út, a kőbányatetőről is be lehetett sétálni. De hogy megkönnyítsem a dolgodat Ha Bogács felől méssz akkor a falu előtti hídnál (Hór patak)jobbra kell fordulni, gondolom az út még megvan ami a laktanyába vitt. A lakóteleptől 3080m.
Nem tudom kielégítő volt-e a magyarázatom? De különben Kurczina Jani az idősebb megtudja neked pontosan mutatni Ő legalább is ott lakik! Én 270Km-re lakom tőletek!
Sziasztok!
Ui: A hiányosságokat majd megpróbálom pótolni!

mnobsitos 2008.01.22. 20:22:03

Indapassom mag van! Hogy tudok a blogra regelni?
Köszi!

darvas · http://dtp.tumblr.com 2008.01.22. 21:00:44

a blog jobb oldalán van egy admin oda rákatt az indapassoddal a blog szerkesztőfelületére jutsz
és jöhet a bejegyzés

mnobsitos 2008.01.22. 21:47:23

Nem tom, hogy jól csinálta-e, Én a jobb oldalon EGYÉB alatt vagyok jelölve. Szerinted jó?? vagy elrontottam valamit???

darvas · http://dtp.tumblr.com 2008.01.22. 22:00:04

az mn4565[kukac]citromail címeddel még nem látlak a blogszerkesztők között, tehát még nem léptél be vagy másik mailcímmel csináltál indapasst...

mnobsitos 2008.01.22. 22:10:38

Nem én azzal csináltam ! De ha lehet mivel én 1 tök kezdő vok kezdjük mint az ovodában. Írd le pontosan mit tegyek! Ha lehet Én is megértsem! Köszi

darvas · http://dtp.tumblr.com 2008.01.22. 22:27:39

Kaptál egy ilyen levelet:
Kedves felhasználó!

A Cserépfalu - emberek és turizmus 2.0 blog szerzői meghívtak téged is blogolni.
A blog címe: cserepfalu.blog.hu
Ahhoz, hogy írhass a blogba, először aktiválnod kell a meghívót.

Regisztrálj egy új blog.hu-s felhasználót itt: (itt volt egy link)

beregeltél azt írod, tehát akkor ha bejelentkezel az indapassra: cserepfalu.blog.hu/admin/blogs/542
akkor megnyílik a blog és a jobb alján az Egyéb alatt ezt látod:

# Admin
# Profil (mnobsitos)
# Kilépés (mnobsitos)

itt újra az adminra és mehet a blogolás
az a baj, hogy nem látlak szerkesztőként tehát valami gebasz van.

mnobsitos 2008.01.23. 08:55:32

Most azt látom amit leírtál, de tegnap nem! Valamit nagyon elszúrtam
süti beállítások módosítása