Kommentálók kérték

• KoroknaiS: Építettem egy [url=http://www.cserepkalyhas.com]cserépkályhát[/url] a falu környékén és szántam eg... (2011.09.18. 14:49) ezaSzöveg
  • erdészildi: Lemaradtak a góllövők : Kiss Zoltán 3 gól , Váradi Tamás 1 gól. (2011.09.03. 22:47) Szögletzászló
  • erdészildi: A főedző már tudja : 1 góllal győztünk , 4:3 ide! Fordulatos meccsen, előbb az ellenfél, vezetett ... (2011.09.03. 22:47) Szögletzászló
  • Pipi0188: @t.face: Miért a jegyző urat kérdezed, amikor ott ropta a falu két "tiszteletre méltó" képviselőj... (2011.08.22. 18:30) Indexen a hangosítás
  • pistola: Én meg azt hittem lagzi volt tegnap (szombat) éjjel. :) (2011.08.22. 18:30) Indexen a hangosítás
  • Utolsó 20

Tumblr

Nincs megjeleníthető elem

Blogtévé

Testvérblog - Csobánkafórum

Szívós Jancsi

1972-2009

Írd be az E-mail címed, hogy azonnal értesülj Cserépfalu eseményeiről!

Tetszett amit Cserépfaluról olvastál? Iratkozz fel rss értesítőnkre!

Ennyien már megtették:

Cserépfalu on Facebook

Szerzői Jogok

Creative Commons Licenc

Nagyon meredek

darvas 2008.08.20. 20:26

A Cserépfalu szókereső mai találata: Túra a kibaszott meredek hegyre: a legzsiványibb puding Cserépfaluban kirándult.

Mai nap cserépfalun. Vagyis fent a hegyen. Wow. Nagyon jó volt. Készen voltunk. Túráztunk.. x]

Elindultunk megnézni az ősember barlangját. Olyanokat nevettem az úton, hgoy az elmondhatatlan. Mucus folyamatosan szidta magát amiért hajlandó volt rábeszélnimagát és jött velünk. Mamy meg nem kapott levegőt úgy nevetett.. Áh ilyen jól már régen éreztem magam. Felmásztunk a barlanghoz. Nem kell mondanom, hogy ez is megteszi egy haláltúrának ugyanis a hegy kibaszott nagyon meredek. A kövek nagyon csúszósak, Mucus folyamatosan nevettetett, és közben fényképezni is kellett. mind emellett drága Rebi volt hajlandó egy olyan helyre felmászni ahonnan nem tudott lejönni, se tovább menni, írtó meredek volt és csúszott lefele, mindehez társította iszonyatos tériszonyát és hisztijét. Hujj de nagyon élveztem, és persze nekem kellett megmentőt játszani, utánna mászni és a nyakamba lehozni.. >.<

Aztán elindultunk a kőfejtőhöz és ezzel meg is pecsételtük Mucus sorsát.. x]
Mi seperc felmásztunk a meredek hegyen, igaz közben én nem kapaszkodhattam meg semmi, mert szintén a drágalátos Rebit kellett fogni kétoldalról, hiszen ő fél, de mászni akar. Mikor felértünk Husinak tudatosítania kellett magában, hogy vagy feljön, vagy feljön.. Persze ez nem nagyon tetszett neki, és persze ennek később hangot is adott.. Ezen mi jót nevettünk
Mamy persze kapta a nevetőgörcsöt nevetőgörcs után, a rekeszizma teljesen kikészült. Jó volt nagyon. :]

Címkék: subalyuk barlang cserépfalu rólunk írták kőfejtő

1 komment

Cserépfalui szállások nagyobb térképen való megjelenítése

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Legzsiványabb PudiNG · http://www.anettjakab.blogol.hu 2008.08.21. 10:53:39

Ehhe, hogy került ide a bejegyzésem? :]
Szép nagyon a falu, csudi jó minden.