Kommentálók kérték

• KoroknaiS: Építettem egy [url=http://www.cserepkalyhas.com]cserépkályhát[/url] a falu környékén és szántam eg... (2011.09.18. 14:49) ezaSzöveg
  • erdészildi: Lemaradtak a góllövők : Kiss Zoltán 3 gól , Váradi Tamás 1 gól. (2011.09.03. 22:47) Szögletzászló
  • erdészildi: A főedző már tudja : 1 góllal győztünk , 4:3 ide! Fordulatos meccsen, előbb az ellenfél, vezetett ... (2011.09.03. 22:47) Szögletzászló
  • Pipi0188: @t.face: Miért a jegyző urat kérdezed, amikor ott ropta a falu két "tiszteletre méltó" képviselőj... (2011.08.22. 18:30) Indexen a hangosítás
  • pistola: Én meg azt hittem lagzi volt tegnap (szombat) éjjel. :) (2011.08.22. 18:30) Indexen a hangosítás
  • Utolsó 20

Tumblr

Nincs megjeleníthető elem

Blogtévé

Testvérblog - Csobánkafórum

Szívós Jancsi

1972-2009

Írd be az E-mail címed, hogy azonnal értesülj Cserépfalu eseményeiről!

Tetszett amit Cserépfaluról olvastál? Iratkozz fel rss értesítőnkre!

Ennyien már megtették:

Cserépfalu on Facebook

Szerzői Jogok

Creative Commons Licenc

Alfa amore

darvas 2008.09.15. 08:55

cserepfalu: Szerkesztőségi autó és az alsó sor

A gugli szólt, hogy az autóm  előző tulajdonosa Cserépben esküvőzött júniusban. Kicsi a világ, mondja a közhelyszótár.

Megfotózták és megírták családilag hogyan érezték Cserépfalut. Suba-lyuk, kilátó, kisamerika, kaptárkövek, eperlekvár. Természetesen másodközöljük.

Az Alfa 155 azóta is virgonckodik, bár Cserépfalu dimbesdombos útjait nem olasz futóműre optimalizálták.

Írta: Judit
2008. augusztus 18.

Június közepén (22-én) Sanyi egyik munkatársa meghívott az esküvőjükre, amit Cserépfalun tartottak. Cserépfalu Egertől nem messze található kedves település. Úgy döntöttünk, egyikünknek sincs kedve hajnalban több mint 150 km-t vezetni, ezért ott töltjük az éjszakát, és a gyerkőcöket egy hétvégére a nagyszülőkre bízzuk.

Az interneten szállás után keresgélve találtam rá Cserépfalu honlapjára, ahonnan kiderült, hogy van ott egy-két érdekessét, amit érdemes megnézni. Elhatároztuk tehát, hogy ha már ott vagyunk, akkor ezeket meg is nézzük, és kihasználjuk a ritka alkalmat, hogy a vásárláson kívül viszonylag hosszabb időt kettesben tölthessünk..:)
Mivel az interneten elég sok dolgot említettek, mit érdemes megnézni, ezért megkérdeztük a vőlegényt, hogy mi is az amit tényleg érdemes megnézni.

Így jutottunk el legelőször az úgynevezett Kisamerika barlanglakásokhoz. (Útközben meglátogattuk Cserépfalu kilátóját is) Nagyon érdekes volt, hogy relatív igényesen kialakított több szobás lakások maradványait láthattuk ott. A lakások mellett volt egy tájékoztató tábla, amiről kiderült, hogy egy-két ilyen lakhely még a 70-es években is használatban volt.
Ezután visszasétáltunk a szállásra, ahol az autót hagytuk, mert a következő cél, már nem volt ilyen közel.

A Kaptárkövekhez egy darabig már autóval mentünk, mivel ez a szállástól több km-re volt. A kocsival leparkoltunk, és onnan gyalog mentünk fel a hegyoldalra, ahol ezek a fura kövek voltak.

Ezután ellátogattunk a Subalyuk barlangba, ahol ősember csontokat találtak a kőzet több rétegében is, ami azt bizonyította, hogy ebben a barlangban hosszabb ideig éltek ősemberek, és többször vissza is tértek. Nagyon érdekes volt látni, hogy hol élt annak idején az ember. A feljutás a barlanghoz elég nehéz volt, mert egy nagyon meredek és már igencsak lekopott, csúszós keskeny kőlépcsőn kellett felmenni. A dolgot nehezítette még az is, hogy bár korlát volt, a nagy meleg miatt sok helyen nem nagyon lehetett megfogni, mert olyan forró volt. Persze mikor felértünk, jó volt a hűvös barlangban hűsölni egy kicsit! De ezt nem csak mi tettük meg, hanem a denevérek is, amelyek jelenleg a barlangban laknak. Az egyik helyen a sötétben láttam is egy-két denevért a plafonról lógni.

A barlang után visszamentünk a szállásra ahonnan elhoztuk az esküvőn kapott sütiket. A szállásadó házaspár volt olyan kedves, és megengedte, hogy a kirándulás idejére még a hűtőben hagyjuk. Sőt, kaptunk tőlük egy adag helyi specialitásos csalamádét, és mikor a "házinéni" megtudta, hogy otthon két gyerkőc vár minket, küldött nekik egy adag eperlekvárt is.

Címkék: blog alfa romeo

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.