Kommentálók kérték

  • KoroknaiS: Építettem egy [url=http://www.cserepkalyhas.com]cserépkályhát[/url] a falu környékén és szántam eg... (2011.09.18. 14:49) ezaSzöveg
  • erdészildi: Lemaradtak a góllövők : Kiss Zoltán 3 gól , Váradi Tamás 1 gól. (2011.09.03. 22:47) Szögletzászló
  • erdészildi: A főedző már tudja : 1 góllal győztünk , 4:3 ide! Fordulatos meccsen, előbb az ellenfél, vezetett ... (2011.09.03. 22:47) Szögletzászló
  • Pipi0188: @t.face: Miért a jegyző urat kérdezed, amikor ott ropta a falu két "tiszteletre méltó" képviselőj... (2011.08.22. 18:30) Indexen a hangosítás
  • pistola: Én meg azt hittem lagzi volt tegnap (szombat) éjjel. :) (2011.08.22. 18:30) Indexen a hangosítás
  • Utolsó 20

Tumblr

Nincs megjeleníthető elem

Blogtévé

Nincs megjeleníthető elem

Testvérblog - Csobánkafórum

Nincs megjeleníthető elem

Szívós Jancsi

1972-2009

Írd be az E-mail címed, hogy azonnal értesülj Cserépfalu eseményeiről!


Tetszett amit Cserépfaluról olvastál? Iratkozz fel rss értesítőnkre!

Ennyien már megtették:

Cserépfalu on Facebook

Szerzői Jogok

Creative Commons Licenc

Vörös és fehér

darvas 2009.08.17. 15:07

XII. Cserépi Falunapok második képsorozat

Péntek este bortúrás a program a Berezdi pincesoron. Hat órakor gyülekeztünk a művház előtt, itt a helyi népművelés összerakott egy régi mesterségek kiállítást is. A Berezdi soron Kompa mesternél ittuk az első kóstolómennyiséget, Lámpás zeneszó mellett.

cserepfalu: Hegedűszóló


Irmuskánál zártuk a borozást (a bolti pogácsáért fekete pont!), a fiam már álmosodott, ezért nem mentünk fel Cserépfalu legmagasabban fekvő kilátójához, bortúrát búcsúztatni.

cserepfalu: Asszonyaink plusz Szabó Laci


Negyven felvétel kattintható

Az első, azaz utolsó képsorozat nemsokára (pár nap) csak itt a blogban, VIP pohárral.

Címkék: képek bor bortúra cserépfalu borozás

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://cserepfalu.blog.hu/api/trackback/id/tr751315442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Irmuska 2009.08.17. 19:08:45

Kedves Péter!
Sajnálom, hogy Neked már nem jutott a HÁZI pogácsából!
Mentségemre írom le, 3kg lisztből sütöttem pogácsát, de hálistennek olyan sok vendégem volt, hogy mire Te jöttél a családoddal,sajna elfogyott.Igy rendeltem még 5kg pogácsát Bogácson,/mert én ezt tudtam előre/ ami szintén elfogyott.Ennek én nagyon örültem, hisz az én családomon kívűl kb. 50-60 véndég tért be hozzánk akkor este egykis borra,nótára,pogácsára.Jövőre gondom lesz rá, és rakok el neked az"én sütöttem pogácsát"!
Nagyon szeretek vendégeskedni, olyan jólesett, hogy még most is sokan emlegették, hogy "milyen finom volt a lángos amit Gabival sütöttetek"!!!
Üdv.: Irmuska

darvas · http://dtp.tumblr.com 2009.08.18. 11:10:06

ha tudtam volna, hogy ráadásul bogácson vetted, akkor biztos nem kóstolom meg. :) Egyébként a fiamnak ízlett és az most fontosabb.
Biza az egykori lángosfőzéses este nagyon emlékezetes nekem is.
Jövőre csináljunk lángost!
üdv p

pistola 2009.08.18. 15:56:19

a cserépi krumplilángos az isten áldása, ez már igaz! :)
sajnos hosszú évek óta nem volt szerencsém hozzá, de most hogy ideköltöztem előbb-utóbb csak szembejön majd... :)
süti beállítások módosítása