Kommentálók kérték

  • KoroknaiS: Építettem egy [url=http://www.cserepkalyhas.com]cserépkályhát[/url] a falu környékén és szántam eg... (2011.09.18. 14:49) ezaSzöveg
  • erdészildi: Lemaradtak a góllövők : Kiss Zoltán 3 gól , Váradi Tamás 1 gól. (2011.09.03. 22:47) Szögletzászló
  • erdészildi: A főedző már tudja : 1 góllal győztünk , 4:3 ide! Fordulatos meccsen, előbb az ellenfél, vezetett ... (2011.09.03. 22:47) Szögletzászló
  • Pipi0188: @t.face: Miért a jegyző urat kérdezed, amikor ott ropta a falu két "tiszteletre méltó" képviselőj... (2011.08.22. 18:30) Indexen a hangosítás
  • pistola: Én meg azt hittem lagzi volt tegnap (szombat) éjjel. :) (2011.08.22. 18:30) Indexen a hangosítás
  • Utolsó 20

Tumblr

Nincs megjeleníthető elem

Blogtévé

Nincs megjeleníthető elem

Testvérblog - Csobánkafórum

Nincs megjeleníthető elem

Szívós Jancsi

1972-2009

Írd be az E-mail címed, hogy azonnal értesülj Cserépfalu eseményeiről!


Tetszett amit Cserépfaluról olvastál? Iratkozz fel rss értesítőnkre!

Ennyien már megtették:

Cserépfalu on Facebook

Szerzői Jogok

Creative Commons Licenc

Édes Cserépfalu itt vagyunk

darvas 2010.08.16. 22:42

Nézegetem a falunapok képeit, melyek nem olyan jók mint ahogy a szerkesztőség elképzelte, mégis volt egy olyan pillanat a pást-gödörben, amikor megálltam és frankón felállt a szőr a hátamon. Ezt a képet nem fotóztam le, ez a kép nincsen megkattintva. A kép Nagy Feró koncertje után, végén, közben készült.

Feró tisztességesen lenyomta a haknit, nagy meghajlássokkal megköszönte Szabó "Hordó" Lacinak a borokat, mégnagyobb hajlongással polgizott egy sort. Aztán jött erdélyi testvérfalunk, Homoródújfalu polgija, beszélt a magyarságról, kattintgattam, kattintgattam ide-oda, Feró is átvette a mikrofont, az erdélyi őseiról mesélt. Szabadkozott, hogy ő csak ilyen magyar-magyar lett.

Jöttem visszafelé a barátaimhoz, csóváltam a fejem a nagy magyarkodáson, megláttam egy nénit, akinek csorgott a könny a szeméből. Megálltam és néztem a nénit. Ott állt egy boldog néni. A magyarságról szóltak, a magyarságról beszéltek a színpadon, egy olyan valamiről ami nekem sose volt téma otthon. Mert mióta vagyok, magyar vagyok, olyan ez nekem, mint a jobb kezem. Ott van és kész, az vagyok és pont. Ez a néni ott állt és bőgött. Tovább ballagtam a fényképezőmmel és kicsit elszégyelltem magam.

Szabi barátom - Kolozsvár szülötte - azt mondta, hogy Cserépfaluban olyan érzései vannak, mintha Erdélyben lenne, mintha otthon lenne.
A vendéglátónk Jenő délben a rohadt melegben kenyérlángost süt a kinti kemencében, mert szeretne ágyhuzaton, meg zuhanyzón kívül mással is szolgálni a szálláson.
Irmuska néni - aki "csak egy" gyüttment - behív a kérójába az utcáról, és finom borokkal, kajákkal vendégel meg.
Kéméndi Sanyiról ne is beszéljek, aki hebeg habog amikor azt mondjuk, hogy igenis beszállunk legalább a pince áramfogyasztásába, ha már megittunk nála öt liter bort egy óra alatt a boldog társaságunkkal.
És még sokan mások.

Cserépfalu csodálatos hely.
 

Címkék: erdély cserépfalu xiii cserépi falunapok

3 komment


Cserépfalui szállások nagyobb térképen való megjelenítése

A bejegyzés trackback címe:

https://cserepfalu.blog.hu/api/trackback/id/tr22226741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pistola 2010.08.18. 07:00:41

K. Jenő az egyik legrendesebb, legjóindulatúbb ember a világon, akivel valaha is találkoztam. Pedig már nagyon sok emberrel találkoztam a világ sok pontján, de a vele való találkozás, beszélgetés mindig megmutatja, hogy legyen az ember EMBER. Még akkor is jófej, amikor hülye. Örülök, hogy a barátaim között tisztelhetem.

Basszus, ez olyan lett mint valami nekrológ. :)

Nem hiszem, hogy el kellene szégyellned magad azért mert nem pörgöd túl magad a magyarságunkon. Számomra is ugyanolyan természetes, hogy magyar vagyok és hogy szeretem a hazámat, mint ahogy szeretem a szüleimet. Mégsem beszélek arról sokat (mármint a szüleimről). Viszont úgy cselekszem.

pistola 2010.08.18. 07:02:40

Dénes, ha olvasod a bejegyzést, rád is vonatkozik, amiket az előbb írtam!

Szentimentális poszt, szentimentális kommentekkel. :) Ez egy ilyen este.

Irmuska 2011.05.31. 16:18:00

2011.május 21-én püspökladányiak találkozója volt Cserépfaluban.
Remek fogadtatásban volt részünk,a szervezők Varga Laci és Faragó Sanyi nagyon finom marhapörköltet főztek. jókedvű, vidám napot töltöttünk el együtt. Kósik Pista pincelátogatásra invitált bennünket,ahol a jó bortól megjött a kedvünk, majd a Berezdaljára az én pincémbe mentünk ahol Gabira emlékeztünk, sok szép nótát eldaloltunk. Köszönet a vendéglátóknak az ötletért, a lebonyolításért a résztvevőknek az "együttgondolkodásért". A késő esti búcsúzáskor többen jelezték, hogy várják a folytatást, megbeszéltük, hogy jövőre ismét összejövünk:))

iwiw.hu/i/Bojtorne-Irmuska-12163822/album/3586721?pageSize=12&page=5
süti beállítások módosítása