Kommentálók kérték

  • KoroknaiS: Építettem egy [url=http://www.cserepkalyhas.com]cserépkályhát[/url] a falu környékén és szántam eg... (2011.09.18. 14:49) ezaSzöveg
  • erdészildi: Lemaradtak a góllövők : Kiss Zoltán 3 gól , Váradi Tamás 1 gól. (2011.09.03. 22:47) Szögletzászló
  • erdészildi: A főedző már tudja : 1 góllal győztünk , 4:3 ide! Fordulatos meccsen, előbb az ellenfél, vezetett ... (2011.09.03. 22:47) Szögletzászló
  • Pipi0188: @t.face: Miért a jegyző urat kérdezed, amikor ott ropta a falu két "tiszteletre méltó" képviselőj... (2011.08.22. 18:30) Indexen a hangosítás
  • pistola: Én meg azt hittem lagzi volt tegnap (szombat) éjjel. :) (2011.08.22. 18:30) Indexen a hangosítás
  • Utolsó 20

Tumblr

Nincs megjeleníthető elem

Blogtévé

Nincs megjeleníthető elem

Testvérblog - Csobánkafórum

Nincs megjeleníthető elem

Szívós Jancsi

1972-2009

Írd be az E-mail címed, hogy azonnal értesülj Cserépfalu eseményeiről!


Tetszett amit Cserépfaluról olvastál? Iratkozz fel rss értesítőnkre!

Ennyien már megtették:

Cserépfalu on Facebook

Szerzői Jogok

Creative Commons Licenc

Hiszek benne - Tóth Péter képviselő jelölt

Aragonia 2010.09.04. 16:11

Vigyázat! Önkormányzati választási kampány következik! Tudnivalók itt.

ÖNKORMÁNYZATI VÁLASZTÁS 2010 CSERÉPFALU

Tisztelt Cserépi Választópolgárok/ Lakosok/ Emberek!

Ez a levél Önökhöz/ Önhöz szól! Ezt a levelet, Tóth Péter, független képviselő jelöltért írom!

Nem szeretném rabolni senki értékes idejét azzal, hogy hosszas bemutatkozásba bocsátkozom, de azért pár szót és mondatot engedtessék meg elmondani magamról. Nevem Boros Anett, 1978. szeptember 11-én születtem Mezőkövesden.

Gyerekkori éveimet Cserépfaluban kezdtem, később a sors úgy hozta, hogy szüleimmel másik városba és helyre költöztünk. A nyári szüneteket viszont mindig lent töltöttem Cserépfaluban nagyszüleimnél, amire mind a mai napig, mérhetetlen nagy boldogsággal és hálával gondolok vissza.

Az ember életében, így az enyémben is, a gyökerek meghatározóak egy életen át.
A gyökereink azok, amiken keresztül táplálkozunk, amivel magunkba szívjuk a későbbi életünk során, hitvallásunkká formálódott és alakult értékeinket. Én személy szerint, mindig is büszkén és felemelt fővel vállaltam és vállalom, mind a mai napig, hogy az én értékeim Cserépfaluban gyökereznek, ahonnan elindultam és hosszú, néha fárasztó útjaim végén mindig visszatérek.

A bemutatkozómat olvasva, biztosan mindenki azt gondolhatja, hogy ez a „kampány szöveg” némiképp a többitől kicsit rendhagyó stílusban íródott. Amennyiben így gondolják, akkor ennek örülök, mert ezek szerint az üzenetem célba ért.

Mint mindenki, én is a választó polgárok nagy többségéhez tartozom, a magam megélt 32 évében többször volt alkalmam élni a demokrácia adta választási lehetőségemmel.
Ezzel a lehetőséggel, még akkor is éltem, mikor úgy gondoltam teljesen értelmét vesztette és hiábavaló minden. De az egyéni jogaimtól nem foszthat meg senki sem, éppen ezért minden alkalommal leteszem a voksomat valamelyik párt vagy képviselő mellé.
Idén sem történik ez másként, csak talán azzal a nem kis különbséggel, hogy idén a voksomat, legbelül, az értékeimből kiindulva teszem le.
Teszem ezt mindazért, amiért sajnos nem vagyok cserépi lakos. A lakcímkártyámon szereplő település neve nem Cserépfalu, hanem az életem változása és alakulása következményeképpen egy fővárosi cím. Hangsúlyozom újfent, a lakcímkártyámon!

Ezt azért tartom fontosnak kiemelni, mert tudom sok Cserépfaluban született és még most is ott élő ember, nem tudja befogadni és a közösség tagjaként kezelni, az „idegeneket”.
Már a maga a szó is olyan rideg és idegen számomra, hogy „idegen”. Mikor kimondom ezt, a szót, tudom, hogy már rám is így tekintenek, illetve gondolnak, mint egy idegenre.
Nagyon tévednek! Én tudom és érzem legbelül, és ezt a tudást és érzést senki nem veheti el Tőlem, hogy csöppet sem vagyok az! Nagyon is ismerős vagyok, ha más miatt nem is, a közös és összekapcsolódott gyökereink által biztosan!

Senkinek nem áll módjában és jogában megítélni valaki mást, főleg, ha azt a valakit nem is ismeri! Az, aki Cserépfalu érdekeit és jövőjét szem előtt tartja, és „idegenként” évek óta harcol érte, csöppet sem mondható idegennek.

Vagy ha így gondolja bárki is, tegye a szívére a kezét és tegye fel magának a következő kérdéseket:
„Mit tettem én annak érdekében, hogy a falu értékét növeljem?”
„Milyen döntéssel szolgáltam és támogattam azt a települést, ahol élek, hogy szebb és jobb legyen a jövője?”
Ilyen és hasonló, magunkhoz őszinte kérdéseket feltéve és megválaszolva, eljutunk az alapigazsághoz.

Az alapigazság pedig az, hogy nincsenek rossz kérdések, vagy válaszok, csak rossz döntések, vagy ami a legrosszabb, „nem döntések” léteznek. A nem éppen rövidre sikerült bevezetőm lényege és végeredménye, éppen ebben a döntésben rejlik.

Arra kérem Önöket/ Önt, hogy döntsön, hogy válasszon, hogy szavazzon!

Természetesen senkit nem szeretnék befolyásolni, de sajnos tudom, az a bevált szokás, hogy az ajánlószelvények nagy része a szemeteskukában végzi, és sok ember nem él egyéni, választópolgári adta lehetőségével.

Ezáltal, nem csak saját magától vonja meg a lehetőséget, hanem sok esetben a közösségtől, attól a helytől és településtől, ahol él, ahol a mindennapjait tölti, és amit Ő a sajátjának mond és tekint.

Ha valóban a sajátjaként tekintene rá és így is kezelné azt, akkor döntene és választana.
De ami szintén lényeges, és az emberi értékek szempontjából nagyon fontos és meghatározó számomra, hogy a „mindannyian egyek vagyunk” szellemiségében, az embereket, nem kategorizálná, skatulyázná be, és illetné „Cserépi lakos” vagy „idegen” címkékkel.

Tóth Péter idén, független képviselő jelöltként indul a Cserépi választásokon.

Az Ő nevéhez fűződik és kötődik a Cserépfalu nevében létrehozott blog is,

www.cserepfalu.blog.hu

Tóth Péter, a blogon keresztül tette elérhetővé és ismertebbé ezt a települést, hiszen a világháló, mint ahogyan az a nevében is benne szerepel, a világ bármely részén, bárki számára elérhető.

Tóth Péter, a turizmus fellendítését elősegítendő képeket, leírásokat, és elérhetőségeket közölt, Cserépfalu szállásadóiról.

Tóth Péter írásaiban és hozzászólásaiban, mindent, a falut érintő témát, kérdést, és felvetést külön megír, boncol és elemez.

De ami a legfontosabb, Tóth Péter informálja ezzel az embereket, akik sokszor csak ezen a forráson keresztül értesülnek, első kézből, a falut érintő, sokszor meghatározó, igen kényes és lényeges kérdésekről és döntésekről.

Tóth Péter évek óta Cserépfaluért harcol, kiáll, és ha a falu érdeke úgy kívánja, szembe és tűzbe megy azért, bárhol, bárkivel!

Tóth Péter (ugyanúgy, mint ahogyan már én is, sokak szemében), idegennek számít. Semmilyen családi kötődése nincsen Cserépfaluhoz, és bár senki sem kérte Tőle, Ő mégis a saját választásaként, már több mint 19 éve gyökeret eresztett ide.

Én, mint Cserépi gyökerekkel rendelkező és az óta is visszajáró ember, úgy érzem, és azt gondolom, hogy azoknak, akiknek nincsen mindennapos kötődésük a faluhoz, sokszor jobban próbálják külsőleg támogatni azt, mintha ott és benne élnének.

Tóth Péter ugyanolyan ember, mint bárki más, de talán egy „kis” eltérést mégis csak kiemelnék. A különbség pedig benne rejlik, a személyiségében, a ragaszkodásában, a hitvallásában és a kitartásában, amit Cserépfaluba vetett.

Arra kérek mindenkit, ne ítéljen és ítélkezzen csak olyan szempont által, hogy ki számít idegennek, és ki nem. Mert sokszor igazolja az élet, hogy azt, akit ma idegennek hiszünk, és annak nevezünk, a későbbiekben bebizonyosodik, hogy Ő állt és áll, mind a mai napig, a legközelebb hozzánk.

Az elszármazottak, akiket máshová sodort az élet, vagy az „idegenek” akiknek szívük és lelkük már egy életen át Cserépfaluban maradt, nincsen jogunk, nincsen senkinek sem joga elvenni Tőlük ezt az érzést, és rájuk, ránk sütni az „idegen” megnevezést, bélyeget.

Természetesen ugyanúgy Tóth Péternek, mint Nekünk is, az a célunk, hogy a későbbiekben, vagy akár a nyugdíjas éveinkben Cserépfaluban éljünk. De ehhez egy élhetőbb és lakhatóbb települést szeretnénk, a jelen és a most adta lehetőségekkel létrehozni.

Lényeges, hogy legyenek olyan emberek a képviselők között, akiknek helyén van a szívük és az eszük, és a posztjuk adta lehetőséggel jövőt teremtsenek Cserépfalunak és annak lakosinak, azaz Önöknek!

Én hiszek benne, hogy a mostani döntéseink által teremtjük meg a jövőnket!

Teremtsünk együtt jövőt Cserépfalunak/ Magunknak! Válasszon és döntsön!
Én Tóth Péter mellett tettem le a voksomat!

Címkék: cserépfaluválaszt2010

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cserepfalu.blog.hu/api/trackback/id/tr312268692

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása