Kommentálók kérték

  • KoroknaiS: Építettem egy [url=http://www.cserepkalyhas.com]cserépkályhát[/url] a falu környékén és szántam eg... (2011.09.18. 14:49) ezaSzöveg
  • erdészildi: Lemaradtak a góllövők : Kiss Zoltán 3 gól , Váradi Tamás 1 gól. (2011.09.03. 22:47) Szögletzászló
  • erdészildi: A főedző már tudja : 1 góllal győztünk , 4:3 ide! Fordulatos meccsen, előbb az ellenfél, vezetett ... (2011.09.03. 22:47) Szögletzászló
  • Pipi0188: @t.face: Miért a jegyző urat kérdezed, amikor ott ropta a falu két "tiszteletre méltó" képviselőj... (2011.08.22. 18:30) Indexen a hangosítás
  • pistola: Én meg azt hittem lagzi volt tegnap (szombat) éjjel. :) (2011.08.22. 18:30) Indexen a hangosítás
  • Utolsó 20

Tumblr

Nincs megjeleníthető elem

Blogtévé

Nincs megjeleníthető elem

Testvérblog - Csobánkafórum

Nincs megjeleníthető elem

Szívós Jancsi

1972-2009

Írd be az E-mail címed, hogy azonnal értesülj Cserépfalu eseményeiről!


Tetszett amit Cserépfaluról olvastál? Iratkozz fel rss értesítőnkre!

Ennyien már megtették:

Cserépfalu on Facebook

Szerzői Jogok

Creative Commons Licenc

Virág Bandi megcsinálta Hejőbábát

darvas 2010.09.12. 20:33

Cserépfalu - Hejőbába 4-3 (1-1)

gól: Váradi, Komáromi, Virág (2)

Főedző: Hatalmas mérkőzésen győztünk, régen volt ekkora hangulat. Az ellenfél is szenzációsan játszott. Már 3-1 re vezetett Hejőbába, onnan jöttünk vissza. Jól cseréltem, behoztam Komáromit és Virág Bandit, akik hozták a meccset. Váradi fejelte a gólt, Komáromi szabadrúgásból talált be, Virág Bandi mindkét gólja óriási gól volt, a másodikat Sándor Csikar szögből rúgta. 

Virág Bandi: Fogalmam sincs pontosan mikor állított be az edző, valamikor a második félidő közepe előtt 1-3nál. Ilyen pörgős meccsen elmegy az ember időérzéke. Még be se értem a pálya közepére máris kaptam az első indítást, 1 csellel becsaptam a középhátvédet, ő lemaradt 1 ütemet, szabadrúgás. Komáromi Tomi nagyszerűen tekert a kapu bal oldalába kb 18 méterről, védhetetlen gól. (2-3)
Éreztük hogy meg lehet a meccs. Jöttek is a helyzetek. Bal szélről Balog Ernő középre tekerte a labdát, két védő közül kilépve az ötösről külsővel a kapu jobb felső sarkát kilőttem. (3-3)
A gól után még szervezettebben, pontosabban játszottunk, tudtuk hogy hajtani kell! Jobb középről Virág Laci hatalmas bedobással indított, eléggé kisodródtam. A kapus már nem gondolta, hogy az alapvonaltól kb 1 méterről rá fogom lőni, dőlt kifelé a beadásra. Az volt a baj, hogy nem beadás volt, hanem lövés. Az edző szerint "Sándor Csikar szögből" voltam ismét eredményes. (4-3)
A végén még volt 1 nagy helyzetem 16on belül. Sajnálom hogy azt nem tudtam értékesíteni, még szebb lett volna az 5-3. A meccs végi teljesítménnyel, csapatjátékkal úgy érezem kiszolgáltuk a közönséget és megérdemelten tartottuk idehaza a 3 pontot. Idén 3/3. Hasonló eredmény kell Tiszabábolna ellen is!!

Szöveggel és képekkel bővül MAJD a bejegyzés. Ilyenekkel:

cserepfalu: DSC 0793

Tudósító Peti: Tegnap életem legrövidebb Cserépfalu meccsén vettem részt, azaz vettünk, mert kettő éves fiamnak is kötelező volt a program. Késve érkeztünk, hamar távoztunk.
Addig nem is volt gond, amíg kitartott a kölesgolyó, a csendes szünetben is remekül elfocizgattunk a lelátókorlát mögött.
A meccs:
Az első félidőben voltak jó próbálkozásaink, de a félidő közepén egy ügyetlen helyzetből tizenöt méterről belőték a vezető góljukat a hejőbábaiak. Váradi fejesből egyenlített, majd a második félidőben a semmiből egy nagyon szép lövéssel újra vezetett az elenfél. A második félidő 20. perc környékén, kiegyenlítettünk, de a partbíró úr azt intette, hogy kézzel sodortuk be a labdát a kapuba, ami egy nagy nemigaz volt. Pár tíz méterre álltam az esettől.
Nagyon nehéz egy nyilvánvaló partbírói tévedést benyelni. Szurkolótársaim hangosan fejezték ki csalódottságukat, amit a fiam nehezen értett meg, és elkezdett ordítani. Döntöttem. Elhagytuk a mérkőzést, legközelebb, ha jobban meg tudom értetni Simonnal, hogy a meccs olyan, mint az élet, újra kimegyünk.
A tudósító kihagyta Cserépfalu őszi szezonjának legjobb második félidejét, de nem bánkódik. Gratula a fiúknak, három meccs, három győzelem.

10 felvétel ITT, túlexponált, alulexponált mindenféle kép nézhető.

cserepfalu: Róka

Címkék: foci

3 komment


Cserépfalui szállások nagyobb térképen való megjelenítése

A bejegyzés trackback címe:

https://cserepfalu.blog.hu/api/trackback/id/tr102291404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

darvas · http://dtp.tumblr.com 2010.09.13. 20:41:58

Képekkel, szöveggel és a duplagólszerző nyilatkozatával frissült a bejegyzés!

Zakmilien 2010.09.16. 14:27:26

darvas : Tetszik az oldal, ahogy kiegészítetted az általad írt kommentárban is lertíkkal. ( őrizd meg jó szokásod, mi is igyenkszünk megőrizni a dupla gólszerzést )
A csaptnak elismerésem, jó meccs lehetett. Gratu, Bandi !
Bábolnán találkozunk !

darvas · http://dtp.tumblr.com 2010.09.16. 15:07:10

@Zakmilien: köszi, jó lenne ott lenni, de Mezőnagymihály elleni hatalmas meccsen ott leszünk!
süti beállítások módosítása