Kommentálók kérték

  • KoroknaiS: Építettem egy [url=http://www.cserepkalyhas.com]cserépkályhát[/url] a falu környékén és szántam eg... (2011.09.18. 14:49) ezaSzöveg
  • erdészildi: Lemaradtak a góllövők : Kiss Zoltán 3 gól , Váradi Tamás 1 gól. (2011.09.03. 22:47) Szögletzászló
  • erdészildi: A főedző már tudja : 1 góllal győztünk , 4:3 ide! Fordulatos meccsen, előbb az ellenfél, vezetett ... (2011.09.03. 22:47) Szögletzászló
  • Pipi0188: @t.face: Miért a jegyző urat kérdezed, amikor ott ropta a falu két "tiszteletre méltó" képviselőj... (2011.08.22. 18:30) Indexen a hangosítás
  • pistola: Én meg azt hittem lagzi volt tegnap (szombat) éjjel. :) (2011.08.22. 18:30) Indexen a hangosítás
  • Utolsó 20

Tumblr

Nincs megjeleníthető elem

Blogtévé

Nincs megjeleníthető elem

Testvérblog - Csobánkafórum

Nincs megjeleníthető elem

Szívós Jancsi

1972-2009

Írd be az E-mail címed, hogy azonnal értesülj Cserépfalu eseményeiről!


Tetszett amit Cserépfaluról olvastál? Iratkozz fel rss értesítőnkre!

Ennyien már megtették:

Cserépfalu on Facebook

Szerzői Jogok

Creative Commons Licenc

Vincent Van Gogh - Csendélet

darvas 2010.09.22. 16:12

A blogtévé második adásában megmutatjuk Kovács Jenő szombati gyermekünneplő bulijának utolsó hat másodpercét. Erős rövidfilm következik:

Jenő lángos csendélet from Toth Peter on Vimeo.

A Cserépfalu blogtévé jövő heti tartalmából: Polgivita1, polgivita2, futballmeccs és időjárásjelentés. 

Címkék: cserépfalu blogtévé

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://cserepfalu.blog.hu/api/trackback/id/tr302314471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aragonia 2010.09.22. 18:20:43

Hahahhaaaaaaa! Több kokszot ettetek, mint lángost, ahogyan elnézem. Felfedezni véltem lángosból megformázva Vincent levágott fülét is ;-) Banyek! Miről maradtam le már megint?!

Aragonia 2010.09.22. 19:58:22

Blog tv, ez aranyos :-) Jövő heti tartalom, ez is aranyos :-))
Péterkém, mint "kampifőnök" október 3-a után esetleg kaphatnék szerepet a blog tv-ben? Gondoltam mint mondjuk időjárás jelentő. Hírt adhatnék Cserépfalu várható időjárásáról (pl: az alvégen erős DNY-i zápor várható, de a felvégen szikrázó napsütés lesz :-)
Vagy öööö mint riporter, a kommunikációban igen erős vagyok (meg másban is, de az 18-as karikás ;-)
Jut eszembe a korosztály besorolás hol marad? Rajzolok majd Neked 12-es meg 18-as karikát és riport közben odatartom, hogy mindenki lássa (annyi szabad kezet kapsz majd azért, hogy eldöntsd jobb vagy bal oldalra tartsam)
Na és a blog tv újság? Szóval ezen is még dolgozni kell úgy érzem!
Ok, nem fárasztalak tovább, majd pénteken mikor megint megyünk szóró lapozni, elmesélem a jobbnál jobb ötleteimet. Mert az van dögivel!
Ja, és a Pistolához is beugrunk egy jópofa fröccsre. Majd szólj Neki, de csak azért, mert a zéró toleranciához, Nekem is zéró a toleranciám ;-)

Hajrá Blog TV! Én hiszek benne(d) is :-)))))))))

darvas · http://dtp.tumblr.com 2010.09.22. 20:50:29

@Aragonia: vigyázz választási kommentek nem játszanak már pár napja! Ki leszel tiltva, aztán mehetsz panaszkodni fűhöz meg fához!

Aragonia 2010.09.23. 09:12:43

Hol volt itt a választási komment hmm?

Ha kitiltasz, majd írok a saját blogomba, nagy ügy! Nekem ez nem visszatartó erő, de amúgy sem sértettem "választási komment csendet" asszem ;-)

Szasz!
süti beállítások módosítása