Kommentálók kérték

  • KoroknaiS: Építettem egy [url=http://www.cserepkalyhas.com]cserépkályhát[/url] a falu környékén és szántam eg... (2011.09.18. 14:49) ezaSzöveg
  • erdészildi: Lemaradtak a góllövők : Kiss Zoltán 3 gól , Váradi Tamás 1 gól. (2011.09.03. 22:47) Szögletzászló
  • erdészildi: A főedző már tudja : 1 góllal győztünk , 4:3 ide! Fordulatos meccsen, előbb az ellenfél, vezetett ... (2011.09.03. 22:47) Szögletzászló
  • Pipi0188: @t.face: Miért a jegyző urat kérdezed, amikor ott ropta a falu két "tiszteletre méltó" képviselőj... (2011.08.22. 18:30) Indexen a hangosítás
  • pistola: Én meg azt hittem lagzi volt tegnap (szombat) éjjel. :) (2011.08.22. 18:30) Indexen a hangosítás
  • Utolsó 20

Tumblr

Nincs megjeleníthető elem

Blogtévé

Nincs megjeleníthető elem

Testvérblog - Csobánkafórum

Nincs megjeleníthető elem

Szívós Jancsi

1972-2009

Írd be az E-mail címed, hogy azonnal értesülj Cserépfalu eseményeiről!


Tetszett amit Cserépfaluról olvastál? Iratkozz fel rss értesítőnkre!

Ennyien már megtették:

Cserépfalu on Facebook

Szerzői Jogok

Creative Commons Licenc

Polgármesteri nemviták

darvas 2010.09.29. 08:10

A Cserépfalu blogtévé negyedik adása következik. Tájékoztatjuk a kedves televízónézőket, hogy Csendes Péter és Kósik István interjú hiányzik a mai adásunkból, mert a gyártásvezetőnk nem végzett kielégítő munkát.

Kérem szíveskedjenek elolvasni a két kimaradt interjú szöveges verzióját, utána tessenek a videó bal alsó sarkába kattintani!

Jó szórakozást!

Csendes Péter: Örülök, hogy ilyen magas létszámmal vettek részt a falu lakói ezen a rendezvényen, mindenképpen pozitív volt számomra, hogy személyeskedés nélkül zajlott le az esemény. Úgy gondolom, hogy a többségnek elege lett a kampány első időszakában eluralkodott vádaskodásokból, támadásokból. Biztos vagyok abban, hogy a tisztelt szavazópolgárok bölcsen fognak dönteni, és ezt a döntést bárhogy is lesz kötelességünk elfogadni.

Kósik István: Már elmondtam, hogy kellő tudással, tapasztalattal, kapcsolatrendszerrel, politikai háttérrel rendelkezve én képes vagyok a Cserépfalu előtt álló, igen sokoldalú és megfelelő jártasságot igénylő beruházások, lehetőségek teljes megvalósítására. Fáradt voltam, mert szüret van.

 

Polgiviták Cserépfaluban from Tóth Péter on Vimeo.

Címkék: cserépfaluválaszt2010

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cserepfalu.blog.hu/api/trackback/id/tr892329437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása