Kommentálók kérték

  • KoroknaiS: Építettem egy [url=http://www.cserepkalyhas.com]cserépkályhát[/url] a falu környékén és szántam eg... (2011.09.18. 14:49) ezaSzöveg
  • erdészildi: Lemaradtak a góllövők : Kiss Zoltán 3 gól , Váradi Tamás 1 gól. (2011.09.03. 22:47) Szögletzászló
  • erdészildi: A főedző már tudja : 1 góllal győztünk , 4:3 ide! Fordulatos meccsen, előbb az ellenfél, vezetett ... (2011.09.03. 22:47) Szögletzászló
  • Pipi0188: @t.face: Miért a jegyző urat kérdezed, amikor ott ropta a falu két "tiszteletre méltó" képviselőj... (2011.08.22. 18:30) Indexen a hangosítás
  • pistola: Én meg azt hittem lagzi volt tegnap (szombat) éjjel. :) (2011.08.22. 18:30) Indexen a hangosítás
  • Utolsó 20

Tumblr

Nincs megjeleníthető elem

Blogtévé

Nincs megjeleníthető elem

Testvérblog - Csobánkafórum

Nincs megjeleníthető elem

Szívós Jancsi

1972-2009

Írd be az E-mail címed, hogy azonnal értesülj Cserépfalu eseményeiről!


Tetszett amit Cserépfaluról olvastál? Iratkozz fel rss értesítőnkre!

Ennyien már megtették:

Cserépfalu on Facebook

Szerzői Jogok

Creative Commons Licenc

Depressziós tető

darvas 2010.10.24. 22:37

Ma este bemutatjuk Cserépfalu első romantikus filmjét. A több részes sorozat első részében, József Attila - a legnagyobb magyar depressziós - gyönyörű szövegével festettük ki a Berezdtetőt. Ének: Ágnes Vanilla, köszönjük.

Depresszió a tetőn from Tóth Péter on Vimeo.

Küldj filmet a blogtévének MOST! cserepfalukukacgmail.com

Címkék: depresszió cserépfalu blogtévé

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://cserepfalu.blog.hu/api/trackback/id/tr32396289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aragonia 2010.10.25. 18:50:25

Darvas!

Ez most honnan jött? A depressziós tető!? Te sem könnyíted meg az ember dolgát, ebben az esős, szürke és hideg, tél közeli őszben, az biztos! Amúgy meg a Berezd tető szép, a zenét pedig külön szeretjük. Lassan kezdem azt hinni, hogy tőlem nyúlod le a dalokat, eddig mindegyik a kedvencem volt. Vagy beszereltél a szobámba egy kamerát? :-O
Mondom én, hogy elmegyek hozzád zeneszerkesztőnek. Ha kell még ötlet aláfestő zenének, szólj! Azzal tele vagyok, tudom! Nem szorulsz rá(m).
Na,lehet depressziós lettem a depressziós tetődtől vaze! Köszi :-)
"Hol is vagyok? Egy szalmaszál nagyon helyezkedik a csontozott úton........"

Depresszió mentes szép napot mindenkinek!

Aragonia 2010.10.26. 09:39:42

Köszi okostojás :-)
Majd ha abban akarom elküldeni, abban küldöm. Amúgy meg a blogot a Darvas "üzemelteti" szal' ez is egy fórum. Nem érzem, hogy annyira személyes lett volna az üzenetem. De ha ez téged zavar, akkor ne olvasd el. Mégis megteszed, ezek szerint csak érdekel!? Amúgy pedig "teccik" nem "teccik", én ilyen vagyok.
Amíg a Darvas nem tilt ki, vagy kéri, hogy ezt ne ilyen formában tegyem, addig bármit leírhatok. Báááááááááármit, mert szólás szabadság is van a világon.
Hát én most szóltam!

Aragonia

darvas · http://dtp.tumblr.com 2010.10.26. 09:52:24

@Aragonia: olyanok vagytok mint egy szép nyugdíjas házaspár.

Aragonia 2010.10.26. 10:06:46

Nahát Darvas!

Nekem meg lett volna rá, bármennyi pénzem, hogy fogadjak arra, ezt fogod írni!
Tiszta "mentálpista" (mentalista az érthetőség kedvéért) lettem komolyan.
Amit írtál részben igaz csak. Az első felével tökéletesen egyetértek. A szép-el, de a másik fele! Na ezen dolgozzál még egy kicsit ;-)

Aragonia 2010.10.26. 15:16:45

Zene a depressziós tetődhöz :-)

www.youtube.com/watch?v=bYrboZoTj7c

Ezentúl csakis és kizárólag, vicces, felemelő, vidám, kedély javító, pozitív és optimista tetőt szeretnék, mindenféle értelemben.........

pistola 2010.10.27. 01:43:12

Fater, ha esetleg mégis eladják a tetőt, és építkezés lesz rajta, akkor nyilván megörökíted a rombolást. A kisfilmed alá ezt ajánlom:

Brian Eno - an ending
www.youtube.com/watch?v=aKw5mbcE7VY
süti beállítások módosítása