Kommentálók kérték

  • KoroknaiS: Építettem egy [url=http://www.cserepkalyhas.com]cserépkályhát[/url] a falu környékén és szántam eg... (2011.09.18. 14:49) ezaSzöveg
  • erdészildi: Lemaradtak a góllövők : Kiss Zoltán 3 gól , Váradi Tamás 1 gól. (2011.09.03. 22:47) Szögletzászló
  • erdészildi: A főedző már tudja : 1 góllal győztünk , 4:3 ide! Fordulatos meccsen, előbb az ellenfél, vezetett ... (2011.09.03. 22:47) Szögletzászló
  • Pipi0188: @t.face: Miért a jegyző urat kérdezed, amikor ott ropta a falu két "tiszteletre méltó" képviselőj... (2011.08.22. 18:30) Indexen a hangosítás
  • pistola: Én meg azt hittem lagzi volt tegnap (szombat) éjjel. :) (2011.08.22. 18:30) Indexen a hangosítás
  • Utolsó 20

Tumblr

Nincs megjeleníthető elem

Blogtévé

Nincs megjeleníthető elem

Testvérblog - Csobánkafórum

Nincs megjeleníthető elem

Szívós Jancsi

1972-2009

Írd be az E-mail címed, hogy azonnal értesülj Cserépfalu eseményeiről!


Tetszett amit Cserépfaluról olvastál? Iratkozz fel rss értesítőnkre!

Ennyien már megtették:

Cserépfalu on Facebook

Szerzői Jogok

Creative Commons Licenc

Számítógépen olvasható naplóban

darvas 2010.09.15. 08:32

VIGYÁZAT! VÁLASZTÁSI KAMPÁNY! TUDNIVALÓK ITT!

Anettel és Simonnal, kb. minden negyedik postaláda nyílásába becsúsztattuk második szórólapomat szombaton. Kevés lappal indultunk meg a Berezdalja, Bem, Alkotmány útiránynak, hamar elfogyott a papíros. A kutyák ugattak, az emberek kedvesen fogadtak. Segítőmnek köszönhetően a hét elején már mindenki olvashatta szép fehér papíroson a szöveget. Itt a blogban is visszakereshetővé teszem.


 Tisztelt és számomra igen Kedves Cserépi Lakosok!

 

cserepfalu: toth peterAkik még nem ismernének, azoknak hagy mutatkozzam be, Tóth Péter vagyok,  37 éves, cserépi független képviselő jelölt.

 

Cserépfalu méretű kistelepülésről, Tiszaörsről származom, de Tiszafüreden nőttem föl, Cserépfalutól mintegy 50 kilométerre. Szüleim tanítók voltak, édesanyám általános iskolában tanított, édesapám műszaki szakoktatóként dolgozott.

 

Jelenleg Budapesten élek családommal, immáron hét éve.

 

Debrecenben végeztem egyetemet, kulturális szervező és felnőttképzés szakon.

Felsőfokú tanulmányaim végeztével, egyetemi, kistérségi és szakmai, közösségeknek segítettem különböző programok megvalósításában, illetve az ehhez szükséges forrás, támogatás, pénz előteremtésében, legyen az kultúra, képzés, rendezvény, konferencia, tábor, utazás.

 

Jelenleg pályázatokat menedzselek, hazai pályázatokkal tizenöt éve, Európai Uniós pályázatokkal hat éve foglalkozom.

 

Cserépfaluban húsz évvel ezelőtt jártam először. Azóta rendszeresen visszajárok ide, és szerencsésnek mondhatom magam, hogy életem egy részét itt tölthetem.

2008-ban tiszteletbeli polgár címet adományozott a falu vezetése, aminek mind a mai napig próbálok, a legjobb tudásom szerint megfelelni és erre a „címre” rászolgálni.

 

Önkéntes munkámnak köszönhetően országos figyelmet kapott Cserépfalu. Az Internetet használtam Cserépfalu népszerűsítésére így próbáltam és próbálom mind a mai napig bemutatni a települést a „nagyvilágnak”.

 

Négy éve, számítógépen olvasható naplóban (www.cserepfalu.blog.hu) is beszámolok a falu életét érintő rendezvényekről és eseményekről. Így szeretném a település programjait, minél szélesebb körhöz eljuttatni. Ezáltal azokat az embereket elcsalogatni ide, akik még nem jártak itt, ebben a Bükk lábánál meghúzódó „kis gyöngyszemben”.

 

Az Interneten elérhető fotótárban Cserépfaluról készült képgyűjteményt gondozok. Jelenleg 2500 kép található az archívumban, aminek mintegy hetven százalékát én készítettem. A képeket több mint 300.000 alkalommal látták az érdeklődők ez idáig.

 

A blogon keresztül segítem Cserépfalu turizmussal foglalkozó lakosait, ezáltal több lehetőséget kapnak arra, hogy ők maguk is tegyenek a falu hírnevének erősítéséért.

A nyilvánosságnak köszönhetően, többször fordulnak hozzám kérésekkel cserépi barátaim, ismerőseim, de ismeretlenek is. Ahol tudok, mindenhol próbálok segíteni, legyen szó akár pesti szállás kereséséről, ügyintézési vagy egyéb más témáról és problémáról.

 

Most én fordulok Önökhöz egy kéréssel. Szeretném, ha a hat képviselő jelöltre leadható szavazatuk közül a hatodik az enyém lenne. Arra kérem Önöket, hogy szavazzanak Nekem bizalmat!  Tudom, a bizalom az egyik legnagyobb emberi érték, éppen ezért a jövőben arra törekszem majd, hogy az Önöktől kapott bizalommal megerősödve, értékes jövőt teremtsünk az otthonunknak, Cserépfalunak.

 

A jövőmet itt képzelem el és mindenképpen Cserépfaluban szeretnék élni, mert Nekem, Cserépfalu már most is az Otthonom!

 

Címkék: cserépfaluválaszt2010

Szólj hozzá!


Cserépfalui szállások nagyobb térképen való megjelenítése

A bejegyzés trackback címe:

https://cserepfalu.blog.hu/api/trackback/id/tr782293323

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása