Kommentálók kérték

  • KoroknaiS: Építettem egy [url=http://www.cserepkalyhas.com]cserépkályhát[/url] a falu környékén és szántam eg... (2011.09.18. 14:49) ezaSzöveg
  • erdészildi: Lemaradtak a góllövők : Kiss Zoltán 3 gól , Váradi Tamás 1 gól. (2011.09.03. 22:47) Szögletzászló
  • erdészildi: A főedző már tudja : 1 góllal győztünk , 4:3 ide! Fordulatos meccsen, előbb az ellenfél, vezetett ... (2011.09.03. 22:47) Szögletzászló
  • Pipi0188: @t.face: Miért a jegyző urat kérdezed, amikor ott ropta a falu két "tiszteletre méltó" képviselőj... (2011.08.22. 18:30) Indexen a hangosítás
  • pistola: Én meg azt hittem lagzi volt tegnap (szombat) éjjel. :) (2011.08.22. 18:30) Indexen a hangosítás
  • Utolsó 20

Tumblr

Nincs megjeleníthető elem

Blogtévé

Nincs megjeleníthető elem

Testvérblog - Csobánkafórum

Nincs megjeleníthető elem

Szívós Jancsi

1972-2009

Írd be az E-mail címed, hogy azonnal értesülj Cserépfalu eseményeiről!


Tetszett amit Cserépfaluról olvastál? Iratkozz fel rss értesítőnkre!

Ennyien már megtették:

Cserépfalu on Facebook

Szerzői Jogok

Creative Commons Licenc

Pesten is ismerik ám Cserépfalut

bJames 2009.09.05. 20:37

A címbéli állításomra szeretnék bizonyítékkal szolgálni.

Az előzményekhez tartozik, hogy kicsivel több mint 2 éve még Cserépfaluban laktam, de aztán egy kis kitérővel felköltöztem pestre, s már több mint egy éve itt élek.

Június vége felé történt, hogy koncertjegyet akartam vásárolni egy nagy koncertre, ami az arénában volt. Elmentem a IX. kerületben egy utazási irodába, (ami egy elég kicsike iroda, két fő dolgozott ott csupán) ahol árultak arra a bizonyos koncertre jegyet. Kértem a jegyet, megbeszéltük hol szertnék ülni, s amíg vártam a jegyre, beszélgettünk, s szóba került, hogy nemis olyan rég lakom én pesten.
Kérdezte a srác, honnét származom.
Mondtam, hogy Cserépfaluból.
Jaa, Cserépfalu, az ott van Cserépváralja mellett, ő járt is már arra, s ismeri is a polgármestert, hogy is hívják... (itt segítettem neki), jaaa, igen, együtt boroztunk Kósik Pistával. :)

Sajnos ennek hatására sem engedett a jegyből, de a koncert így is megérte :)

Laci
 

Címkék: cserépfalu ismertség

1 komment


Cserépfalui szállások nagyobb térképen való megjelenítése

A bejegyzés trackback címe:

https://cserepfalu.blog.hu/api/trackback/id/tr771362559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pistola 2009.09.07. 13:55:12

Szórakozd ki magad, aztán gyere haza! Bp 30 után már nem nagy szám egyáltalán.
Egyébként meglepően sokan ismerik már az országban Cserepet. Még ha nem is jartak erre, egyre többet lehet hallani róla a médiában meg a neten.
Nagyban vagyunk! :)
süti beállítások módosítása