Kommentálók kérték

  • KoroknaiS: Építettem egy [url=http://www.cserepkalyhas.com]cserépkályhát[/url] a falu környékén és szántam eg... (2011.09.18. 14:49) ezaSzöveg
  • erdészildi: Lemaradtak a góllövők : Kiss Zoltán 3 gól , Váradi Tamás 1 gól. (2011.09.03. 22:47) Szögletzászló
  • erdészildi: A főedző már tudja : 1 góllal győztünk , 4:3 ide! Fordulatos meccsen, előbb az ellenfél, vezetett ... (2011.09.03. 22:47) Szögletzászló
  • Pipi0188: @t.face: Miért a jegyző urat kérdezed, amikor ott ropta a falu két "tiszteletre méltó" képviselőj... (2011.08.22. 18:30) Indexen a hangosítás
  • pistola: Én meg azt hittem lagzi volt tegnap (szombat) éjjel. :) (2011.08.22. 18:30) Indexen a hangosítás
  • Utolsó 20

Tumblr

Nincs megjeleníthető elem

Blogtévé

Nincs megjeleníthető elem

Testvérblog - Csobánkafórum

Nincs megjeleníthető elem

Szívós Jancsi

1972-2009

Írd be az E-mail címed, hogy azonnal értesülj Cserépfalu eseményeiről!


Tetszett amit Cserépfaluról olvastál? Iratkozz fel rss értesítőnkre!

Ennyien már megtették:

Cserépfalu on Facebook

Szerzői Jogok

Creative Commons Licenc

Nem üzenek semmit

darvas 2010.06.24. 15:16

Koós Miklós építkezőknek, építészeknek és érdeklődőknek blogol. Remek gyűjteményt állított össze épüléssel foglalkozó weboldalakból. A listában ötvenedikként Cserépfalu! 

A mai az 50. bloginterjú. Cserépfalu blogja valamiért, magam sem tudom, az elsők között került bele a gyűjteményembe, talán mert amikor elkezdtem feltérképezni a hazai építészeti blogszférát, sokfajta keresésnél valahogy mindig előkerült, hát eltettem. Aztán nemrégen láttam meg Péter oldalát amandroidon. Megkerestem.


Lehull az állarc, az ideodatekerődző válaszokból kiderül végre, hogy blogszerkesztőt szóra bírni nehéz.

Kis részlet: 

Van-e kitűzött célod, hogy meddig tervezed írni a blogot illetve mik a terveid?

Amíg meg nem halok írni fogom Cserépfalu történetét.


Tessenek kattintani most már tényleg a beszélgetésért. IDE!

Címkék: interjú koós miklós méb

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cserepfalu.blog.hu/api/trackback/id/tr522106702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása