Kommentálók kérték

  • KoroknaiS: Építettem egy [url=http://www.cserepkalyhas.com]cserépkályhát[/url] a falu környékén és szántam eg... (2011.09.18. 14:49) ezaSzöveg
  • erdészildi: Lemaradtak a góllövők : Kiss Zoltán 3 gól , Váradi Tamás 1 gól. (2011.09.03. 22:47) Szögletzászló
  • erdészildi: A főedző már tudja : 1 góllal győztünk , 4:3 ide! Fordulatos meccsen, előbb az ellenfél, vezetett ... (2011.09.03. 22:47) Szögletzászló
  • Pipi0188: @t.face: Miért a jegyző urat kérdezed, amikor ott ropta a falu két "tiszteletre méltó" képviselőj... (2011.08.22. 18:30) Indexen a hangosítás
  • pistola: Én meg azt hittem lagzi volt tegnap (szombat) éjjel. :) (2011.08.22. 18:30) Indexen a hangosítás
  • Utolsó 20

Tumblr

Nincs megjeleníthető elem

Blogtévé

Nincs megjeleníthető elem

Testvérblog - Csobánkafórum

Nincs megjeleníthető elem

Szívós Jancsi

1972-2009

Írd be az E-mail címed, hogy azonnal értesülj Cserépfalu eseményeiről!


Tetszett amit Cserépfaluról olvastál? Iratkozz fel rss értesítőnkre!

Ennyien már megtették:

Cserépfalu on Facebook

Szerzői Jogok

Creative Commons Licenc

Barbi vedd fel a telefonod! (frissítve)

darvas 2010.07.08. 16:36

Cserépfalu celebvonatának legvörösebb csillagáról, Orosz Barbaráról olvastunk az újságban. A linket egy magát megnevezni nem kívánó szőke celebtől, egyenesen a Magyar Rádióból kaptuk!

Orosz Barbara sokáig orvosnak készült, ami nem csoda, hiszen édesapja is orvos. Az viszont a csodával határos, hogy 13 évesen életet mentett. Nem is akárhogyan...

Orosz Barbara sokáig édesapja nyomdokait követve orvosnak készült. Egy véradáson találkoztunk Barbarával, aki elmondása szerint egyáltalán nem fél a vér látványától, sőt...

- A vér szerintem teljesen természetes kell, hogy legyen egy nő életében és nekem ez soha nem okozott problémát - mondta el a NapiászOnline.hu-nak a műsorvezető, akinek lángoló vörös haja a védjegyévé vált. A műsorvezető végül azért nem lett orvos, mert bevallása szerint a fizikával akadtak problémái, így úgy döntött, nem erőlteti azt, ami nem megy. Ám annak ellenére, hogy végül mégsem az egészségügyi pályát választotta - a tévénéző férfiak legnagyobb örömére - már 13 évesen életet mentett.

- Cserépfaluban születtem és a juhászunk valamilyen kocsmai verekedésbe keveredett. Én még csak 13 éves voltam, mentem hazafelé a zuhogó esőben és csak azt láttam, hogy a férfi az árokban fekszik, kiabál és hadonászik. Amikor közelebb mentem, láttam, hogy egy kés áll ki a hasából, amit megpróbált kivenni - elevenítette fel az eseményeket Orosz Barbara. - Odasiettem hozzá és mondtam neki, hogy ezt nem szabad kivenni, mert 13 évesen is tudtam már, hogy ha azt a kést onnan kihúzza, biztosan elvérzik. Hazarohantam, kihívtuk a mentőket és a mai napig ez az ember úgy néz rám, hogy megmentettem az életét. Ez még ma is fantasztikus érzéssel tölt el!

Bár a gyönyörű műsorvezető végül nem lett orvos, a véradásokon gyakran részt vesz, hiszen édesapja révén alapos betekintést kap az egészségügybe, így amikor csak teheti, segít azokon, akiknek sürgősen vérre van szüksége. Barbara ma már nem bánja, hogy nem lett orvos és teljes erőbedobással koncentrál a műsorvezetői feladatokra. A sokoldalú műsorvezető védjegyévé vált vörös hajáról elárulta, hogy bár a műsorban Hajas László csapata veszi kezelésbe lángoló fürtjeit, szabadnapjain maga készíti el a frizuráját, sőt a festést is egyedül végzi. NAPIÁSZ


Szerkesztőségünk tudja, hogy Vilmányi Lászlót a falu juhászát 10-15 éve megszúrták a Fáradt Zsoldos környékén, a szúró tettes börtönbe is került. A nevét nem írjuk le, meghalt már.

Vilmányi László felesége a blognak: Igaz így van! Barbi mentette meg a férjem életét, az orvos lánya! Először bement a kocsmába, de nem hívták ki azok, aztán elrohant haza kihívni a mentőket. Tüdőn meg hason szúrták, azóta is tüdőgondozóba jár a férjem. Nem emlékszem mikor történt, talán megkeresem majd a zárójelentést. Barbi mentette meg az életét!

Orosz Barbarát nagy erőkkel keresi a blogszerkesztőség. Barbi vedd föl a telefonod!

update:
Sikerült beszélni. Barbitól bővebben majd. Érdemes lesz viszajönni!

update2:
Orosz Barbara a blognak: Apáék büszkék voltak rám nagyon. Érdekes, hogy az eset totál kitörlődött, biztos a sokk hatására. Gondold el 13 évesen nem lehetett könnyű feldolgozni. Hosszú évekig nem is gondoltam rá, aztán találkoztam a juhászunkkal és beugrott az egész. Ha lesz gyerekem biztos, hogy korán el fogom mondani mit kell tenni hasonló esetekben.

A beszélgetést folytatjuk, valamikor nyáron jönjönjön az Orosz Barabara nagyinterjú!

Címkék: celeb börtön juhász orosz barbara vilmányi lászló

Szólj hozzá!


Cserépfalui szállások nagyobb térképen való megjelenítése

A bejegyzés trackback címe:

https://cserepfalu.blog.hu/api/trackback/id/tr812138826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása