Kommentálók kérték

  • KoroknaiS: Építettem egy [url=http://www.cserepkalyhas.com]cserépkályhát[/url] a falu környékén és szántam eg... (2011.09.18. 14:49) ezaSzöveg
  • erdészildi: Lemaradtak a góllövők : Kiss Zoltán 3 gól , Váradi Tamás 1 gól. (2011.09.03. 22:47) Szögletzászló
  • erdészildi: A főedző már tudja : 1 góllal győztünk , 4:3 ide! Fordulatos meccsen, előbb az ellenfél, vezetett ... (2011.09.03. 22:47) Szögletzászló
  • Pipi0188: @t.face: Miért a jegyző urat kérdezed, amikor ott ropta a falu két "tiszteletre méltó" képviselőj... (2011.08.22. 18:30) Indexen a hangosítás
  • pistola: Én meg azt hittem lagzi volt tegnap (szombat) éjjel. :) (2011.08.22. 18:30) Indexen a hangosítás
  • Utolsó 20

Tumblr

Nincs megjeleníthető elem

Blogtévé

Nincs megjeleníthető elem

Testvérblog - Csobánkafórum

Nincs megjeleníthető elem

Szívós Jancsi

1972-2009

Írd be az E-mail címed, hogy azonnal értesülj Cserépfalu eseményeiről!


Tetszett amit Cserépfaluról olvastál? Iratkozz fel rss értesítőnkre!

Ennyien már megtették:

Cserépfalu on Facebook

Szerzői Jogok

Creative Commons Licenc

Agárdiné Tóth Rózsa polgármester jelölt

cserépfaluválaszt2010 2010.09.06. 20:17

VIGYÁZAT!!! VÁLASZTÁSI KAMPÁNY CSERÉPFALUBAN! TUDNIVALÓK ITT!

Bemutatkozó levél

Ez a levél azoknak szól, akik nem ismernek, vagy gyermekkorom óta ismernek, csak igazából nem sokat tudnak rólam.
Agárdiné Tóth Rózsa vagyok, Cserépfaluban a Kossuth út 153 szám alatt lakom.

Mezőkövesden, 1966. július 14-én születtem, édesapám Tóth Bálint, nehézgépkezelő, édesanyám Nagy Rózsa, betanított munkás, varrónő. Szüleim most már nyugdíjasok. Egy testvérem van, Bálint, ő és családtagjai szintén Cserépfaluban élnek.
Az általános iskola elvégzése után Mezőkövesden az I. László Gimnáziumban folytattam tanulmányaimat, ahol 1984-ben érettségiztem. Ezután, mivel színészi álmaim nem teljesültek, elhatároztam, hogy valami igazán értelmes dolgot akarok csinálni.

Dolgozni kezdtem az egri Kórházban ápolónőként a pszichiátriai, majd a sebészeti osztályon. Munka mellett elvégeztem az egészségügyi szakközépiskolát, majd műtősnőnek készültem a budapesti Országos Baleseti Intézetben. Férjhez mentem Bagi Béla sebészorvoshoz. Hat évet dolgoztam egészségügyben, majd megszületett első fiam, Béla. 1991-ben elváltam és gyermekemmel hazaköltöztem.

A GYES alatt elvégeztem a menedzser-asszisztensképző iskolát Mezőkövesden, majd megszereztem a rendezvényszervezői végzettséget is ugyanitt.
1993-tól menedzser asszisztensként helyezkedtem el néhány egri Kft-nél, közben rendezvényeket szerveztem egy miskolci cég megbízásából. Főleg mezőgazdasági és ipari szakkiállítások megrendezésében vettem részt.
1995 tavaszán kerültem az egri Berva Finomszerelvénygyártó Rt-hez a Szolgáltató Üzletágba menedzser asszisztensként. Feladatkörömbe tartozott az üzletág-igazgató munkájának segítése, minőségbiztosítási anyagok szerkesztése, kapcsolattartás a beszerző és értékesítési munkatársakkal, személyügyi feladatok és a szabadalmaztatások végig vitele.

Férjemmel, Agárdi Józseffel közös volt a gyermekkorunk, de az itt töltött idő alatt találtunk egymásra. Ő akkor szintén a Berván dolgozott termelésvezetőként.
1996-ban házasodtunk össze, majd megszületett fiunk, Péter, a második. A GYED alatt megint tanultam egy kicsit és elvégeztem a kereskedő-boltvezetői és a vendéglátó üzletvezetői tanfolyamot.
Kicsit több mint két év különbséggel 1999-ben született harmadik fiam, Levente. Közben építkeztünk, tetőteret építettünk, önállóan alakítottuk a házunk táját.

A gyermeknevelés alatt sajnos felszámolás alá került a Berva Rt. 2002-ben felvettek felsőfokú vámügyintéző, nappali szakra, a Külkereskedelmi Oktatási és Továbbképző Központ miskolci tagozatára. Még az iskola befejezése előtt, mint vámügyintéző kezdtem dolgozni a mezőkövesdi Delco Remy Hungary Rt-nél. Miután megszereztem a felsőfokú szakképesítést és szakmai német nyelvvizsgát tettem, a cégnél középvezetőként, vámügyi koordinátorként folytattam munkámat a logisztikai osztályon.
Az első évben irányításommal az előző évek lemaradt vámvisszaigénylését nyújtottuk be. Fél év megfeszített munka eredményeként a cég a visszaigényléssel több százmillió forintot kapott vissza.
Ezt követően a vámügyintézést a csoportban átszerveztem, az engedélyeket átalakítottam, informatikai fejlesztéseket kezdeményeztem és használtam fel. Vezetésem hét éve alatt a vállalat vámbüntetést nem kapott, leegyszerűsítettem és átláthatóbbá tettem a vámügyi folyamatokat. Kapcsolatom a hivatalokkal, jó és a kölcsönös segítségen alapuló. Miután a vámot egy jászberényi Kft-hez kiszervezték, az idén augusztus 22-vel közös megegyezéssel megváltam a cégtől.
Most a férjemmel négy éve megalakított Bt-nkben tevékenykedem, mely hőkamerás méréssel, műszaki tanácsadással, vámtanácsadással foglalkozik.

Férjem 10 éve a miskolci Remy Hungary Felújító Kft-nél dolgozik termelési igazgatóként. Nagyfiam harmadéves a miskolci Egyetemen mérnök informatikus szakon.
Középső fiam nyolcadikos, pályaválasztás előtt áll, a legkisebb pedig a hatodik osztályt kezdte el.
Családunk élete harmonikus és munkával teli. Szeretjük az utazást és a baráti összejöveteleket.
Amit még kihagytam, de fontos:
Alapfokú német és középfokú angol nyelvvizsgám van, de inkább csak az angolt használtam az utóbbi években.
Jelenleg az egri Eszterházy Károly Főiskola harmadéves, levelezős hallgatója vagyok gazdálkodás és menedzsment szakon.

Szeretek olvasni és tanulni mindenfélét. (Ez a fentiekből már gondolom, kiderült) Szeretném hinni, hogy nyílt és őszinte ember vagyok. Gyűlölöm a gyűlölködést, nem szeretem a hazugságot, nevetségesnek tartom a hatalomvágyat. Remélem bennem nincs meg egyik sem, vagy ha igen, akkor van néhány igaz barát mellettem, aki azonnal jobb útra térít.

Tudásomat és tapasztalatomat Falunk épülésére ajánlom!
Tisztességgel, kitartással, politikamentes vezetéssel, igazán békés együttműködéssel és vidámsággal szeretném a megtiszteltetést a falunak viszonozni.

Polgármester- jelöltként célkitűzéseimet és terveimet szeretném megosztani Önökkel, Veletek.
A találkozás időpontját és helyét egy újabb jelentkezésemkor fogom közölni.

További kellemes és szép napot kívánok:
Agárdiné Tóth Rózsa


 

Címkék: cserépfaluválaszt2010 agárdiné tóth rózsa

Szólj hozzá!


Cserépfalui szállások nagyobb térképen való megjelenítése

A bejegyzés trackback címe:

https://cserepfalu.blog.hu/api/trackback/id/tr392275991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása