Kommentálók kérték

  • KoroknaiS: Építettem egy [url=http://www.cserepkalyhas.com]cserépkályhát[/url] a falu környékén és szántam eg... (2011.09.18. 14:49) ezaSzöveg
  • erdészildi: Lemaradtak a góllövők : Kiss Zoltán 3 gól , Váradi Tamás 1 gól. (2011.09.03. 22:47) Szögletzászló
  • erdészildi: A főedző már tudja : 1 góllal győztünk , 4:3 ide! Fordulatos meccsen, előbb az ellenfél, vezetett ... (2011.09.03. 22:47) Szögletzászló
  • Pipi0188: @t.face: Miért a jegyző urat kérdezed, amikor ott ropta a falu két "tiszteletre méltó" képviselőj... (2011.08.22. 18:30) Indexen a hangosítás
  • pistola: Én meg azt hittem lagzi volt tegnap (szombat) éjjel. :) (2011.08.22. 18:30) Indexen a hangosítás
  • Utolsó 20

Tumblr

Nincs megjeleníthető elem

Blogtévé

Nincs megjeleníthető elem

Testvérblog - Csobánkafórum

Nincs megjeleníthető elem

Szívós Jancsi

1972-2009

Írd be az E-mail címed, hogy azonnal értesülj Cserépfalu eseményeiről!


Tetszett amit Cserépfaluról olvastál? Iratkozz fel rss értesítőnkre!

Ennyien már megtették:

Cserépfalu on Facebook

Szerzői Jogok

Creative Commons Licenc

Vita vita vita (frissítve)

cserépfaluválaszt2010 2010.09.20. 17:52

VIGYÁZAT! CSERÉPFALU VÁLASZT! TUDNIVALÓK ITT!

A múlt heti KT ülésen a testületi tagok és a polgármester-jelöltek megállapodtak, hogy pénteken 24-én hat órakor vitáznak a művelődési házban.

Ezt kommunikálja a falu:



Azóta a Hór-patakon lefolyt pár liter víz, nem egy hanem kettő vita lesz. 

Agárdiné Tóth RózsaCsendes Péter, Dósa Sándor és jómagam, mint polgármester jelöltek közös lakossági fórumot rendezünk szeptember 23-án 18 órától a Közösségi Házban. A fórum témája programjaink ismertetése lesz, valamint ehhez az összejövetelhez csatlakozó képviselők bemutatkozása történik az utolsó részben. Mindez a béke jegyében.

Másnap pedig hat órakor az eredetileg tervezett vita.

Rudinszky Tamás: Meglepve olvastam a hírt, miszerint tisztelt polgármester jelölt társaim, Kósik Istvánt kivéve úgy döntöttek, hogy a hivatalos, testületi döntést felülbírálva , külön bemutatkozó estet szerveznek. Számomra azért is meglepő ez a bejelentés, mert a szept. 15.-i testületi ülésen, ahol 4-en, Csendest Pétert kivéve jelen voltunk, senki nem tett ellenjavaslatot, a két polg. jelölt testületi tag kézfelemeléssel elfogadta a döntést, Agárdiné Tóth Rózsa és én is ellenjavaslat nélkül bólintottunk és egyetértettünk a határozattal. Nem értem , hogy miért ez a hirtelen elutasítása a közösen elfogadott vitanapnak. Talán a közvetlen, nyíltszíni érdekek ütköztetésétől való félelem? Tudatom jelölt-társaimmal, hogy a vélemények, álláspontok megfogalmazása, vitákban történő megvédése és együttműködésben való alakítása a polgármesteri feladatkör és felelősség nélkülözhetetlen velejárója. Amiként a közösen elfogadott döntések harcos képviselete is a falu érdekében. Jómagam a hivatalos út betartását tartom szem előtt, és a testületi ülés döntése szerint cselekszem - hiszen a programomban is jeleztem, hogy a képviseleti demokrácia és a képviselői felelősség, továbbá a törvényesség és a megegyezések betartása is a fő célkitűzéseim közé tartozik. Polgármester- és képviselőjelölt társaimra is számítok 24-én, pénteken 18 órakor a Művelődési Házban.

Kósik Pista holnapra ígért tájékoztatást.

update 09.22

Tisztelt Rudinszky úr!
A testületi ülésen nem mint szavazatra jogosult, hanem mint megfigyelő helybéli lakos vettem részt. Kicsit furcsállottam, hogy miért szavaz a leköszönő képviselő testület kampánnyal kapcsolatos kérdésben, de ezt azzal tudtam be, hogy igen, szeretnének alkalmat biztosítani a bemutatkozásra. Nekem egyértelmű volt, hogy az általuk javasolt időpont és jelleg egyikünk számára sem kötelező.
Mivel már egy héttel ezelőtt Dósa Sándorral egyeztettünk egy közösen tartott fórumot, különös jelentőséget nem tulajdonítottam az ügynek, gesztus értékűnek tartottam.
A továbbiakhoz röviden:
Még nem tartunk a "közösen eldöntött döntések harcos képviseleténél". Mindenkinek megvan a saját elképzelése, aminek elfogadtatása a választópolgárokkal szembeni kötelességünk. A választóknak kell arról döntenie, hogy egy-egy elképzelés mellé állnak-e vagy sem és erről a döntésükről szavazataikkal fognak állást foglalni. Semmilyen félnivalóm nincs senkitől, a programom stabil és kialakult, kellően átgondolt, megáll a lábán és ezzel kapcsolatban valamennyi felmerült kérdésre válaszolni fogok a cserépfalui lakosságnak. Mivel kampányom kezdetén az őszinteség mellett tettem le a voksot és ehhez ragaszkodom, ezért a tisztánlátás megtartása végett (elnézését kérem), de közölnöm kell Önnel, hogy nem kedvelem magát, nem fogadom el és nem azonosulok a stílusával, a hozzáállásával és semmiképpen nem kampányolnék Önnel egy időben. Ezzel nem szerettem volna megbántani, de így érzek és ez ellen tenni nem tudok.
Üdvözlettel:
Agárdiné Tóth Rózsa

update 09.23:

Kedves Rózsa!
Én Önt nem ismerem. Beviharzott a KT előtt, soha nem találkoztunk és nem beszéltünk. Nálunk úgy szokás, hogy ha ismeretlenekkel találkozunk egy bizonyos helyen, és késve érkezünk, bemutatkozunk az ott tartózkodó ismeretleneknek. Én vártam, Ön nem tette, én voltam ott előbb, Ön később jött! Kedves Rózsa, ne szeressen, nem is kell hogy szeressen, bár találkozni fog még az élete során olyanokkal, akiket nem szeret, de ütközni kell velük. Hát ez van, ilyen az élet. Kedves Rózsa, ha Önnek még nem mondta senki, én mondom: a polgármesterség ezzel jár, szeretem, nem szeretem, jó stílus, rossz stílus... kezelni kell a helyzetet. Nem diplomatikus valakiről, akinek esetleg más a véleménye azt állítani, hogy nem szeretem. Én szeretem Önt, mert felvállal valamit, valamiért küzd. Ez dicséretre méltó! Nem értem mi a probléma azzal, hogy én másért, másként küzdök, más a célom. Ezt kellene összecsiszolni, erről kellene beszélni, vitázni. Nekem sem szimpatikus, hogy eddig nem jelent meg semmilyen fórumon, nem volt jelen egy KT-n sem, nem érdekelte nyilvánosan, hogy mi történik, milyen döntést hoz a testület, de nem állítottam Önről, hogy nem szeretem. Én szeretem az önbizalmát, a stílusát, Ön bátor és vakmerő. Szívesen csatáznék, vitatkoznék egy méltó ellenféllel. Úgy tűnik, Ön nem. Kedves Rózsa, bár felrúg mindenféle protokolt. Én elfogadom! Sőt szurkolok Önnek! Legyen bájos, kedves, megértő, mint általában a nők. Csak gondolkozzon, mi a cél és Ön mit szeretne. Önös érdek, vagy falu érdek? Kedves Rózsa, Önt idézném "a béke jegyében"!

Baráti üdvözlettel: Rudinszky Tamás

Címkék: cserépfaluválaszt2010

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://cserepfalu.blog.hu/api/trackback/id/tr372310462
Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása